Sunday, December 7, 2008

taraaaa!!!

:bofu_47:

entry terdahulu ada aku ceritakan...aku ada ambik 1 pelan
ni bkn pelan rumah ye...pelan telefon ni....
selama ni...aku setia sbg pengguna pre paid...
tp kali ni..dgn pelan yg aku ambik...
aku ada 1 lagik line mgunakan post paid...



:bofu_48:

setelah lebih 2 minggu menanti buah yg x jatuh kehadiran telefon free yg d janjikan.....akhirnya....aku terima panggilan dr egen james bond
telefon tu..menyuruh aku self collect kat side gate...




:bofu_04:

idak le hebat mana tipon ni..maklum le free ye..
sapa nk kasi tipon 3G buta2 ye dak..
harus le diorg kasi tipon kokak2 je...hahaha....
jadik le..janji free.....so..dgn riaknya...
nak tayang kat korang....taraaaa!!!







OH HATI --> harus le aku tergedik2 nk control...maklum le..x penah pakai tipon post paid ni..
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

ti kalo takmo... post aje kat sini yek... hehehe... anyway... tahniah...

INTAN said...

wahahhaha....ko pun nak tipon free ye....dgar kata diorg ni wat promosi 1 malaysia..tuk semua staf gomen ni...mesti ada promo kat tmpt ko gak ni...

Anonymous said...

mcm menari... leh ler aku angkut satu.. kasik bonda azizah tercinta...

AidaAisya

Rozita said...

yang best nya..dok tayang peha sekali hahahhaha

Anonymous said...

aida--> pro diorg dh abis kot ari tu..tp leh try tanya canter

kak ita --> hahah..udah le peha beso balak...

Ted Baker said...

Buat limit je la kak! rm200 per month.

INTAN said...

apa? RM200 per month....hahaha.....idak le..banyak beno ted...huhu

@LiYaNNuaR ツ said...

aiseh... apsal tmpt aku takdo lagik ek??? musykil di itu...

INTAN said...

liya--> ada tuh...sbb masa aku tgu oder tipon x sampai2..diorg ckp..promo ni 1 malaysia...ramai lak yg pilih tipon sonny ericson ni compare gan nokia sbb tu stok lambat