Wednesday, December 24, 2008

kisah Ilhan dan ALong

:cool:

kawan2...ingin aku jelaskan d sini..
Ilhan adalah anak sulong aku...
manakala Along pula adalah anak sedara aku..
yakni dlm erti kata lain...anak kpd kakak aku...



:mercun1:

bagaimana mereka boleh menjalinkan hubungan yg erat?
kerana along tinggal dgn aku hampir 6 bulan
bila dia menjalani praktikalnya d sini....
Along adalah 'rakan akrab' nya selain dr
guru Iqra' yg mengajarnya mengaji setiap selepas magrib
Ilhan tido hampir setiap mlm dgn Along wpun sblm ini..
Ilhan mmg susah nk tido dgn org lain...


:vacation1:

utk pengetahuan korang juga...
ilhan mengalami tekanan perasaan takkala Along abis praktikal..
dia menangis meronta2 bila tgok Along naik keta utk balik...
hampir setiap ari aku terpaksa berhadapan
dengan soalan dia......"kenapa along mesti balik.."


:naikmoto:

makanya....rancangan asal utk Ke tapak pesta selepas nonton cicakman
telah bertukar secara mengejut..setelah menerima
SMS dr along...."Cu mai la umah....mak buat cendol...
along wat spegetti..."....haruskah rejeki d tolak
sebegitu rupa?...nehiii...kabi nehiii.....
Ilhan melompat2 katak bila tahu kami menuju ke PArit Buntar...
suka amat dia utk berjejak kasih dgn mantan guru mengajinya itew...



:serves:




:drink:

perhatian2...dlm gelas MILO itew bkn air milo ye kwn2...
tp itew adalah air cendol yg d buat oleh kak nyah aku...
harus pengemar cendol menetes tap tap air lio d atas keyboard yg menjerit kan?...
hahhaha.....


:pompom:

berikut ini pula...adalah adegan yg mengandungi unsur2 sedih
tahap meruntun jiwa...tidak sesuai d lihat oleh individu
yg mengalami masalah kesedihan melampau ye....




:cool:

haruslah dia menangis meronta2 tiap kali mahu pulang...
merayu2 agar along masuk ke dlm kereta....
abaikan saja adegan tersebut kerana beliau akan normal
setelah 1/2 jam menangis...hehehe....




OH HATI--> alkisahnya...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

haruslah ayo lioqku menitik tap tap di atas keyboard yg ajaib ini ye nokkk... makanya... mjerit2 la dia setiap kali ia dinyetokkk2... owhhh... sgt kejammm kamooo... bak sikit aiii chendoiii itewww... terasa2 disedot dgn penuh nikmattt... aduhaiii... sgt tragis Ilhan... tampak hubungannya dgn Along sgt2 luar biasa, ok... sgt chemistry... comel juga dia yek... jebek2 camtu.. bjurai2 ayo matanya... ish ish ishhh... sian tol... takpa... acik 'Along' ni kan ado di sini menemani mamamu... jgn nanges yek...

~wAniE~ said...

ala cian nyer ilhan tu..msti die syg sgt kak along kn..errrmmm cian die...

INTAN said...

liya--> pegi lap air lio...amat pengotor d sitew...ahaks...

mmg ada hubungan yg intim dan luar biasa...ko pun ALONG juga ye....kira boleh le dia nk tumpang bermanja...

wanie--> mmg amat cayang..sbb along x garang mcm mama...along x suka marah2 dia klu dia silap wat homework

Anonymous said...

sedey plak tgk abg ngis tu.huhu.