Monday, December 1, 2008

1st gader

:10:

klu korang tertanya2...apakah yg aku countdown kan ari tu....
ini lah kejadian nya yg sebeno2nya.....
1st gader geng2 TSY (the silver Yong's)


:5:

kami ahli2 TSY asalnya berkenal2an dr 1 forum...
kat situ...ada kelab dr negeri2 kat malaysia ni...
n kami (TSY) adalah geng2 yg berasal dr PERAK...
aku personally joint the club sejak 2006
sejak tu...aku kenal mereka dgn lebih dekat (wpun tidak pernah bsua muka)
mereka ni menjadi wadah d ketika aku kerungsingan....
telinga utk mendengar tiap masalah yg aku luahkan..
menjadi penasihat terbaik d kala aku perlukan khidmat nasihat...
pendek kata.....semua ahli TSY adalah kawan maya yg amat baik pd aku ketika itu...


:36:

hampir setaun kami rancangan perjumpaan pertama...
agak susah sebenarnya kerana kami ni berada d segenap pelosok melaysia...
ada yg dr KL, selangor, perak, kedah, penang, kelantan...johor pun ada...
jd utk memastikan kehadiran....perancangan yg teliti harus d lakukan...


:45:

detik 29/11/08 akan menjadi kenangan terindah antara kami aku rasa...
bdebo2 aku menanti tarikh keramat tu..
udah mcm org nk tgu tarikh nikah je...
LAKE GARDEN, TEPEN menjadi saksi
pd pertemuan bersejarah itu...


:39:

utk korang semua pd ari tersebut...kak zu, kak seha, kak iman, kak ita, kak yang, pizan, ainal n erma...korang mmg best...kita mmg havoc wpun 1st time berjumpa...pd ahli lain
yg x dpt joint...jgn risau...wpun aku tau korang dengki x hingat...
insyaallah..taun depan kita buat lagik ye..
jadikkan acara taunan gitew....





OH HATI --> perhh..mulut masing2 mcm mesin gun
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Hanisda said...

rasa tak puas kan hari tu.....insyaalah tahun depan mesti lagi best n ramai yg dapat datang

INTAN said...

mmg ye...rasa kejap je...tp laki aku mmg kata bosan giler..siap tanya..korang ni nk sembang sampai mlm ke?...xde xtvt lain ke?..dia ckp taun depan..dia nk bwk carom...leh gak main...kah kah

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

hehheh..kak ita pun rasa tak pueh aje..
asben akak idak plak komen apa..cuma dia tanya, nex year geder kat mana??? dia plak tk sabo..