Tuesday, December 23, 2008

Cicak Man 2--> planet Hitam







:head_11:

Sabtu lepas.....aku n incik hubby berpeluang membawa budak berdua ni
nonton cicakMan....dah berapa lama dwang request...
susah ye bila anak makin cerdik n pandai demand...
suka suki nk mintak itew dan ini...
tingat plak time aku dulu2 d usia mereka...
pandai2 nk mintak tgok wayang...alamat kena backhand la jwpnya..




:head_22:

aku kira Ilhan puas ati sgt lepas kuwar nonton tu...
terpancar d wajah dan matanya yg berkaca2....
ala2 mcm nk kuwar bunga2 api d sebalik kepala dia tu...
lambang betapa puasnya dia dpt nonton citer idaman dia ni...
yg Adik tu..mcm biasa...dia Anti-klimeks...
slalu tido dlm panggung...nyaman agaknya...
suasana suram dan gelap...sejuk2 gitew...
tp kagum aku ni...bunyi skit punya berdentum...
dia leh tido rileks je mcm tarak apa2 yg berlaku..
syabas bettaaa!!!! ko mmg hebat adik!!!




OH HATI --> xmo citer sinopsis....heheh....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

@LiYaNNuaR said...

best ke??? taktau bila che'aben nak ajak nengok... kalo dah xpired.... harus pegi kedai cina, ok... huhuhu... buleh nengok acap kali... ngeh ngeh ngeh...

INTAN said...

liya--> tuk budak2 spt anak2 aku tu..kira siok la...pd peringkat kita ni....bleh le nk layan..idak le teruja sgt pong...

rynas said...

anak ko ada mewarisi sket sifat aku...aku pun kalau citer tak sesuai ngn jiwa aku bleh tidoq gak dlm panggung..tidok tak hingat dunia nie...hehheheh

intan said...

ct--> wahhh gitew....ntah mcm mana leh terkenan gan ko tuh ek...heheh

Hanisda said...

bila la aku nak bawak bebudak ni pi nengok wayang ek

~wAniE~ said...

wanie pn dh tgk cicakmen tu..kira wanie sama ngn adik la..tido time klimaks..last2 tyr kat 'kwn'..pastu die x mau cite..die mrh coz wanie tido..hehe

aidaroha said...

cicakman pertama tak pernah tgk.. tk tau jln cite camner.. yg ni cam best je.. ehhe

INTAN said...

ainal--> bwk le weh...mcm yg pnh d cadangkan ari tu...tinggal epoi kat anak pak burn..ngeh2

wanie--> "kwn" tu bkn PUSAT kan..ngeh2.....

aidaroha--> yg ni...best sbb tgok teknikal dia jerk.....boleh la nk layan kan...

~wAniE~ said...

kak intan...'kwn' wanie tu bkn pusat..wanie pasti..
kak intan jgn la wat gossip..tkt nnti isteri pusat serang wanie..abis wajah ku yg ayu nie..heheheeeeee

INTAN said...

wanie--> lohh...pusat dh beristeri ke?..ngeh2...

~wAniE~ said...

x tahu..tyr la die..hehhehe..wanie teka jer..