Monday, December 22, 2008

pabila Michael Jackson Berpakaian Seperti Zorro






akak keliru dekkk.....Confused
Michel Jackson ni menutup aurat...
sesuai dgn ajaran islam......
tp...dia lufa kot yg dia lelaki....
org laki x pakai tudung...huhu


tp..apa2 pun....aku bangga la dia dh dpt syariat...
dapat hidayah....moga berkekalan dlm islam dlm erti kata sebenar...
jgn tambah bilangan umat islam sedia ada
yg hanya ada tittle islam...tp sudah tidak islam dlm erti kata sebenar...
AMINNN





OH HATI--> keliru
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

@LiYaNNuaR said...

aminnnn jugakkk ...

~wAniE~ said...

extlly sy x minat kat die lngsg tau..tp sejak die msk islam jd minat sikit la..nie mnunjuk kn islam tu universal..sape2 blh m'anutinya..hehe

INTAN said...

sama2 kita doakan dia ye...AMIN

Tie said...

Ooo....kak tie pun konfius!!

Takkan dia tak tau dia tu lelaki. Tak de sapa2 ke yang beritahu apa aurat lelaki muslim tu?? Atau ini adalah imej terbaru MJ...bengong betul!!

An online DIARY of Rozita said...

eh..ketinggalan zaman betui akak..bila dia masuk islam? dia nak kawin ngan org islam ke?

INTAN said...

kak tie--> berita yg saya baca tu...dia berpakaian spt baju kurung (xpasti kurung pesak ke kurung pahang..ngeh2)....ntah le dia ni..jgn peluk islam sbb nk up balik populariti udah....x baik buruk sangka kan...

kak ita--> dh lama jugak...sebulan lepas kot...so far x dgar berita dia nk kwin gan org islam pun

pusat said...

dulu pusat minat ... sekarang tak minat daa...

Yin Hasni said...

Anak2 dia apa cite eak....

Mak Su said...

dia pakai baju kurung kaler biru ker tu?

teringat kat pantun lama

rumah tepi sawah pakai langsir warna biru
mak jangan marah dia itewww pun nak pakai kaler biru

INTAN said...

pusat--> sbb skrg ko minat ekin kan?

yin--> wallahuallam..aku pn x sure

maksu--> ha'ah..dlm berita yg saya baca tu..katanya baju dia seakan baju kurung....heheh

rynas said...

cam hampehgasss....jerrkk...ingt lawo ler tukkk
hik..hik..hik