Monday, December 22, 2008

LOST




sapa peminat siri ni....angkat jari tengah!!!!!....(wah...ramainya carutkan aku...)
bagus2..klu korang peminat citer ni...mari kita berjemaah utk menonton session
terlatest (4)....kali ni bkn kat AXN..tp kat 8TV....
mula2 aku gabra biawak..FootInMouth..sbb aku xtau berapa nk picit kat remote ASTRO
tu utk cari chanel 8 ni....baru aku perasan..xpenah aku picit...Gasp
akhirnya aku tanya kat kaunter pertanyaan....
dan jawapannya..."sila picit 708"....
jadi..jgn lupa follower LOST....jgn lost2 lagik.....(banyak nama watak aku dh LOST..jenuh nk refresh) picit 708 klu korang ada astro.....jam 9.30pm ye...jgn lufa!!!! Pirate




OH HATI--> ingat nama sawyer....John lock....michel (eh..ada ke watak ni?)..err....Sun...erkkk....sapa lak nama hero yg jd Doc tu..lufer plak...sapa lak pempuan tu ek...errrkk...hat gemuk tu pun lufa....hah!!..Sayid...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

ape tu hahhhh??? LOST world kah??? tgk la kang... kalo tak berebut dgn adik2... nak jugak nengokkk ape ke cerhita nyaaaa... hohoho...

salu adik konker... CERIA sesajaaaa... ceyyy

INTAN said...

liya--> klu ko x penah tgok dr session 1...aku suggest ko jgn tgok..nanti ko LOST sesuai dgn tajuknya..hahaha



pstt...aku pun nk berebut gan anak2 ni..kasi can depa layan tv dulu

Hanisda said...

weihh bila nih,bergetor urat sarap nunggu citer ni tayang balik

INTAN said...

weii..dh start mlm tadik...rugi le ko!!!