Sunday, December 7, 2008

kita hanya merancang

:cinonet_54:

ari ni adalah ari ahad....bg kebanyakkan org..
ari ahad adalah ari bersama korga....
tp..bg aku yg tuan besonya bekerja shift
nk2 kena giliran utk bekerja pd ari ahad....
maka...dgn lafaz bismillah....
x dapek nk nolong......mmg ari bersama korga aku jatuh pd ari
sabtu



:cinonet_12:

makanya....setelah menunggu tuan besar bangun dr pertiduran...
aku ank beranak pun kuwar lah...
asalnya nk g BRUNCH aje...(sbb waktu tu pun dh 12++ tgh ari)
lepas berCERGASAN (nama kedai mkn tu CERGAS)....
aku ajak incik hubby ke KBJ (kompleks Bukit Jambul)
asalnya nk usha baju raya (perh...gedik x hingat...)...
tp xde yg kenan.....pastu ajak lak dia ke TESCO...
alasan nk ke TESCO sbb konon2nya nk buat laksa...
so..nk cari bahan2nya d sana....


:cinonet_01:

tp..itu le kan...manusia ni hanya merancang....
tp Tuhan yg menantu kan...
dlm pada stereng keta menunju ke TESCO...
ngam2 d persimpangan dilema jalan....tiba2 keajaiban telah terjadik



masa ni..ilhan kat belakang dh pot pet pot pet...dia ckp...ni bkn laluan ke TESCO....perh..
kome jgn x tau..anak aku hapal jln ke sana dgn jayanya....
tp....aku gan incik hubby teruskan drama...
bgtau kata nk g TESCO baru....( dosa giler bohong gan budak2)




klu korang hebat....ce teka d manakan kami skrg.....hehe....
clue nya...fokus pd bahagian hadapan...nun depan sana...




bg yg melalui laluan ini setiap hari...spt AIDA..sure dia tau...
pendek kata...'sekilas tayar keta lintas jln ni..dia dh tau jantan betinanya'




:cinonet_32:

ye ...kami dgn tidak d rancang...telah melintas jambatan pulau pinang ni...
incik hubby telah mencadangkan sesuatu yg pasti
mengembirakan kedua2 anak aku....
ntah apa yg merasuk...dia ajak kami ke PARIT BUNTAR...
ajak g umah kak nyah aku...
klu dh ke rumah kak nyah...apa lagik
bakal berjejak kasih lah budak berdua ni ni ALONG kesayangan mereka....






OH HATI --> perh..diorg sayang along lebih dr aku agaknya...hehe
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

ke Penang rupanyaaaaa... hikhikhik...

Anonymous said...

Wargghhh...ini antara perkara yang paling ko paham sangat fasal aku.. sekali pandang,,bukan sekali pandang,,, sekali jeling jerr..... dah tahu mana tempatnya..Ko memang Hebat!!!!!!!!!!

itulah 'titi besar; yang aku harungi setaip hari.. dah muntah ijau kat situ gak......

AidaAisyah

sib baik tak jadik citer susuk..eh susuk ker yang ida nerina berlakon tu...antara xtvt jemaah yang 'makruh' tu.. heheheh tak leh cross jambatan,,,

intan said...

liya--> aku ni mmg kat penang dh sedia ada..heheh...tu kira aku menyeberang ke tanah besar gitew dr pulau....

aida--> wakkakaka....aje beno..nasib ko x ambik susuk emas weh..klu x abis le ko..menjelma jd makluk dlm keta ko tuh...wakkaka