Friday, December 26, 2008

pesta Pulau Pinang

:pompom:

akhirnya....setelah berkali2 perancangan tidak menjadi...
dpt gak aku bwk budak berdua ni ke pesta PP
dan spt yg telah d duga...org mmg ramai..(sbb PH kot)..
jadiknya..harus lah mencari parking secara haremmm gitew...
parking d bwh flying over...ahaks....dlm harem2 tu...
tetap d charge RM2 gitew...amboi abeng2....kembung poket nampak...
pandai cari untung ye...sejak bila kawasan berbatu2 bwh flying over ni
d warta kan jd hak @ harta korang ye...


:smoke:

dan spt yg d war2kan....suasana sama aje...
saling x tumpah mcm aku dtg pesta lebih 20 taun yg lalu...
kiranya..aku dh leh hafal...lorong ni ada apa...
lorong tu ada apa...kira klu org lilit mata aku gan kain..
insyaallah aku xkan sesat cari kedai gitew...hehehe...



keterangan bergambar (sila refer no yg tertera)

1) Budak yg terkebih xcited dan meronta2 utk tidak balik
2) Suasana tapak gerai dlm pesta
3) Incik hubby duk usha apa ntah...
4) Balai yg menjual brg2 dr Indonesia
5) Incik hubby register jd askar wataniah...pastu tanya kat brother tu...
"senapang bila dpt"....ceyyy!!!
6) salah satu kedai yg jual kapet dan tikar
7) antara tikar yg telah salah satunya aku rembat
8) ni...rumah apa ntah....rumah indonesia kot...
9) Adik yg berenti dan melepaskan lelah dgn air teh free
10) 2 org budak yg tergedik2 kesukaan



1) susana kat tapak permainan..
2) budak yg x gayat pun naik kapal terbang pusing2 (yg abah x berani naik) 3) antara permainan yg ada
4) tiap2 taun budak berdua ni naik keta ni..hahaha




:wink:

pastu...jln2 lagik..nampak le FISH SPA ni...
memandangkan aku dh penah wat tretment ni...
aku pun paksa incik hubby utk mencuba....
jadiknya..kami 4 beranak telah kegeli2an d sana...






OH HATI--> cuma beli sehelai tikar sahaja....selamat duit hasil dr sikap jimat cermat!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

@LiYaNNuaR said...

ok la tu... dikira melabur jugakkk... hohoho... sonoknya tengokkk... sini ada funfair ajo... nun kat depan Jusco sana... bosan lah... asek2 menan yg sama ajo... nak tiko2... soping kat koler kangso aje...

@LiYaNNuaR said...

tang FISH SPA tu kan... niat di ati rasa nak toraiii... tp kan... ada kemaluan ler... hohoho...

INTAN said...

liya--> Pesta Teluk Batik tarak dah ke?..mari le ke sini..pesta PP akan abis 31/12 ni..masa tu..semua menda d lelong habis2an punya....

FISH SPA tu..ada yg tertutup..mcm aku g sblm ni..very the privacy gitew...takde org nampak kita yg sdg bergeli2an d sitew

rynas said...

tingat lagi thn lepas aku pg pesta pp masa tuh ngandung 2 bulan tengah mabuk2 gigih jalan juga pusing satu pesta..naik juga buaian pusing yg slow tuh lastnya bila turun penin..thn nie ingt nak pg ttp tak sempat arrr..thn depan plak lah..

INTAN said...

T..hg ingat x kita p pesta masa 1st year dulu..? gigih jln kaki dr USM.....pastu...jumpa plak kumpulan A to Z kat belakang stage....hehehe...

pjan said...

intan, aku cantik...


baru teringat, tahun 2002 aku penah gi pesta nih ngan MIL+adik ipar aku...masa tu aleeya baru 5 bulan..slim je aku masa tu..wakak