Tuesday, December 16, 2008

Ekin vs Intan



:n3s_32:

kalau ada yg x tahu...EKIN (bakal suri mawi) adalah duta kepada
tudung berjenama ARIANI.....INTAN pulak xde kena mengena dgn EKIN
tp INTAN ada tudung ARIANI dan x penah bcita2 nk jadi SURI rumahtangga kpd MAWI



:n3s_02:

kalau ada sok sek sok sek yg berkata..."ruginya beli tudung mahal2...esok2 abis musim
dh xde org nak pakai"...aku setuju sambil angguk kepala....
xpe....sbg sebuah negara domokrasi terpimpin aku menerima pendapat dan komen
dari semua org....tp...satu je aku nak tegaskan.....AKU PAKAI TUDUNG BKN SBB BERPESYEN...JADIKNYA XDE KENA MENGENA DGN APA JUA MUSIM ...klu
musim ARIANI ni dh abis...aku tetap akan pakai..sbb aku PEMAKAI TUDUNG YG TEGAR ye!!.......



:n3s_100:


jadik...aku x penah lokek dan berkira duit utk membeli tudung...
kalau kita boleh habiskan duit utk beli kasut yg akhirnya d pakai d kaki....
atau beli perfume yg bila d sembur hari2 akan habis dan tinggal botol sbg koleksi
peribadi.....atau handbeg yg ratusan utk menyimpan segala khazah, kendian kena ragut
jika kurang bernasib baik.....apalah salahnya jika membeli tudung yg akan menutupi rambut sekali gus aurat kita, kan? kan? kan?




OH HATI--> :n3s_83:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

pusat said...

pendapat pusat pun sama kak... buat ape la pusat beli seluar dalam kalau pakai kat dalam... sebab tu pusat... errr... errmmm....

pjan said...

moral form ur story...: belila tudung dari aku...kui kui

*aku tak penah pakai tudung ariani lagik....

INTAN said...

pusat--> biar akak sambung ayat ko.."sbb tu pusat x pakai suwar dlm?..." benar ke ayat ini?

pjan--> aku ni kestemer tudung ko yg tegar kan?....ahaks

Cik Amoi said...

wah...sgt cantek lah tudung ni.minat lah tp xpenah jumpe lg kt mn jual memandangkan duk umah je memanjang...huhu

INTAN said...

amoi--> butik dia ada d Jln Masjid India sana...sila lah berkunjung....perhh..dh mcm duta Ariani aku ni

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

akak setuju ngan pndpt ko tu INTAN..akak pun dah beli tdg ala2 ariani ni dari salah satu butik di Ipoh. tp murah aje, dlm RM 70 selai gitu...dah rembat dua lai, pink & yellow orche..rasa nak beli aje lagi..tp..duit..duit..di mana kau duit...???

Hanisda said...

ko meme cumil pakai tudung itew....kalau aku pakai cumil juger kah...

*uikkk mana ko buat gambor kat atas tu...kongsi lewww

INTAN said...

kak ita--> nanti dpt duit kutu beli ye...hehe....sy pun idak le ada banyak...x mampu le nk beli semua kaler...

ainal--> x torai x tau lew...


*masuk le photofunia tuh....ada kat sitew temppletnya...