Thursday, December 11, 2008

berbuka posa

:girl04:

aku penah kabokan..klu posa...napsu mkn aku ibarat kuda gitew...
mcm2 aku tingin mkn....aku siap wat wishlist kat incik hubby...
nak nasik kerabu...nak satey....nak laksa...nak nasik lemak...
penin pakcik tu....akhirnya....pilih aje nasik lemak PAK RAJA kat
food court Bukit Gedung...sitew ada satey....ambik 5 daging, 5 ayam...5 perut...
air....jus epal+asam boi.....beger dan bandung tuk ilhan...adik...mcm biasa...
xyah beli apa..dia lebih senang berlari kesana kemari..hehe






OH HATI--> nk mkn nasik lemak pak raja kena ada kesabaran yg tinggi ye...slalu beratur panjang...pastu dia ni..jenis tertib dan lemah lembut wat keje...lambat sangat2...mayB prinsip dia..biar lambat asal laku gitew.....







Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

satey perut??? sedap ke ek... blom penah torai lagikkk... huhuhu... kalu dah sodap... lambat pon redho kan ajo... asal perut kekenyangan... seronoklah hati... tak pcaya... tanya la pd hati...

oh hatiii... kau tentu suka, kan hati... ekekeke

INTAN said...

liya--> klu tanya aku...aku suka satey perut compare gan satey ayam....suka enak bila perut masuk dlm perut...ngeh2...

hati aku suka....suka sgt2...ati ko suka x liya?..heheh

cikpuanpijan said...

Oh hati: Bila si intan mengeluarkan skill mengedit gambor, aku terpana....tu baru sket tu....aku tau...kalau keluar semua ilmu tu, mau gigit bibior ajer lewww

Anonymous said...

uuuiii mak aii, pelbagai :) (mak su)

Anonymous said...

pjan--> mana skill nya wehh......haha..xde maknanya...aku dengki tgok gambo ko tuh...hahaha...

maksu--> napsu kuda...nak wat camne..hehe

kiranajoe said...

selera agak besar, sama macam kak ben...hehehhe takpe, janji hati bahgia...muahahahah

shida said...

aku dengki ngan menu ko tuh

INTAN said...

kirana--> hahah...badan pun makin besar ni...bkn takat selera je

ainal--> x baik jaki2....ahaks...

@LiYaNNuaR ツ said...

besar itu sgt unik, ok... so.. jgn sgt worry... hua hua hua... besar bagai johan gitu... ahaks!!