Wednesday, December 24, 2008

CARRGASS seh!!!

:girl01:

agak2 korang perasantan tak..entry sebelum2 ni...
aku penah citer aku lunch d CARGAS?...
sapa ada dayaBUMI ingatan yg kuat ttg hal ini....
sila senyum ketat2...itu tandanya kome semua belum ckup tua ye..
masih d alam RUMAJA gitew...tahniah...!!!! clap clap clap...



:girl08:

CARGAS ni...salah satu kedai mkn yg agak fofuler gitew d Penang amnya..
dan kawasan Bayan Lepas khasnya....(rugi giler vavi ko TED masa duk sini x kenal akak ko ni..)
kenapa aku ckp..kedai ni fofuler...?....sbb dia dh d buka sejak berjaman...
dengarnya dr tahun 70an gitew oleh generasi2 seblm ni...
bertahan hingga kini....sbb lain..kedai ni..bila open table je..
dan dan kena serbu...mcm ibu gula plak aku rasa....
lauk pauk baru nk susun...kastemer siap Q dah...perhh...
pendek kata (panjang duk senyap x kata apa2)..kui 11 pagi..
org start dtg dah beratur...kagum aku tahap dewa dewi ni....sbb seterusnya aku tuduh dia fofuler..sbb terpampang keratan akbar d dinding kedai ttg tulisan mengenai kedai ni...
tidak kah itu bermaksud kedai ni cukup fofuler...kan?...(sila angguk tanda setuju)


:boy14:

mari layan edisi bergambo...ahaks





:boy11:

cuma satu kelemahan kedai ni...sbb susah nk cari parking....
amat mencabar keimanan gitew.....
biasanya...aku parking tepi perkuburan islam dekat2 sitew...
betul2 mencabar keimanan kan?....



:girl05:

klu korang dtg penang.....sila roger aku klu x tau nk mkn tgh ari ni d mana...
korang xkan kuciwa dgn suggestion aku ni...
tu pun..klu korang penggemar lauk melayu edisi kg yg ada unsur2 mamak ye...
klu idak...jgn dtg sini sbb tidak akan memenuhi piawaian korang...ngeh2...




OH HATI--> mabeles!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR said...

tingat masa g Penang rituh... dlm bulan 4 gitu... ada tournament bowling kat MPSP... main kat Mall ape tah.. lupa dah... abis aje main... kitaorg p soru kat LineClear ajo... rugi lah... kalo kenal masa tu... bole le bwk group kitaorg... huhuhu.. takpa.. coming soon, keh... harap2 ade chance le ke sane lagikkk...

INTAN said...

liya--> klu MPSP...harus kat seberang tuh...TANAH BESAR..bkn d pulau....tp...klu ko sebut lineclear....tu mmg kat pulau..erea TOWN...


sila2 la dtg...aku sedia jd pemandu pelancong...hehehe