Wednesday, December 24, 2008

ko kelakar le ADIK





:44:

gambo d atas ini kejadian yg berlaku sewaktu d panggung wayang ye...
masa tu..tgh menunggu2 utk masuk ke dlm....
ada le poster MAMAT muka ganas x hinggat tu...
yg anak aku ni...boleh GEGEL2 ketakutan...
ketar2 kepala dia..punya la takut kat mamat yg aku x kenal
dan x tahu asal usulnya tuh...wakkakaka...
mula2 aku ingat dia buat Raja lawak ke hapa ke...
tp aku pikir gak..kenapa luar alam biasa kelaku dia....
dia nyorok2 belakang aku sambil ketap2 gigi...kacing gg kah anak aku?
hahaha...sambil jari telunjuk dia mengarah ke poster tu...
penyudahnya baru aku erti...dia takut rupanya ..kah kah kah..(sila gelakkan anak aku kuat2)


:43:


OH HATI --> gaya mcm otomen..sekali penakut gan poster...wkakakak...x logik le ko adik...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

~wAniE~ said...

ishh kak intan nie x baek tau gelak kn seorg ank kecil yg comel tu..tp sy rs mcm nk t'gelak plak..kalo kak intan buat muka garang msti die nagis kan??hehe

@LiYaNNuaR said...

aku pon takot nokkk... nengok lengan diaaaa... bapak besooo wehhh... pehtu... jambangan diaaa... perrgghh... gerun nokkk... geruuunnn...

chalit lah adikkkk... hikhikhik...

rynas said...

kelakarlah anak hang Tan ada ka patut patung pun dia leh takut. patutnya hang rakam jer..cam nerlah ghupa dia..tingin betoi nak tengok kekkekekke

INTAN said...

wanie--> ko dgar akak citer pun rasa nk gelak kan...klu ko tgk sndiri lagik la..leh gelak tahap guling2 tau...

liya--> cehhhh.....sama level ko gan anak aku...hahah....tp ko x kancing gg kan?


ct--> aku pun keliru T...kenapa dia jd mcm tu..hahaha

aidaroha said...

hehehe... ni sama spesis cam haidir.. anak jantan sy yg blm jantan sepenuhnya.. wkakakka