Friday, December 5, 2008

gurney plaza

:minimo_26:

x caya?...percayaaaa lahhhhhhhhhhh......
ye.....percayalah yg aku x penah menjejakkan kaki
ke GURNEY PLAZA....TIDAK PERNAH...
sila tengok gerakan bibir aku ni...
TIDAK PERNAH...hehehhe....ada isu kah d situ?



:minimo_31:

aku x pasti sejak bila plaza ini d buka...
aku x ingat (sbb aku ada banyak menda lain lagik nk ingat..heh)
berkali2 jugak aku lalu lalang d depannya...
tipu le klu kata aku x penah bwk anak2 aku lepak
kat Gurney tu kan...tp utk masuk ke dalam sinun.....
aku xde keinginan.....hehehe....
xde hal dan takde urusan...
kalau hanya utk berjalan2..cuci mata dan cuci duit....
x perlu aku rasa....SUNSHINE dan KBJ udah cukup utk aku...
xpun GAINT (ke giant ejaannya ye?...hehe) dan TESCO pun ada
dekat je gan umah aku....



:minimo_09:

tp td pertama kalinya aku menjejakkan kaki...
tu pun sbb ada org nk bwk kan...heheh
aku ikut je....xde masalah.....malah aku suka...beso jugak ek....
perhhh...klu incik hubby ni.....sohih le dia x suka..
patut le dia x penah bwk aku ke sini...
n aku pun x pnh ajak dia bwk aku kesini..
dia bkn suka beso2 mcm ni...QB mall pun...baru 2 kali dia jejak
x suka dia kata....heheh.....




:minimo_16:

sempat gak aku curi2 tgkp gambo...org sure ingat aku JAKUN...
ntah dtg dr KAMPUNG mana....eh eh...ada aku kisah?...
mmg aku dr kampung.....aku ngaku...tp ada ke aku pinjam
HP korang tuk ambik gambo?...takde kan?...hehehe....






OH HATI --> tp apa2 pun tima kasih kwn2 kerana membawa aku kemari
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

pjan said...

aku amat suka pergi tempat2 macam ni..release tensen dan boleh hilangkan sakit badan,kaki serta hati....lagi2 kalau ada RM yg byk utk dijoli..lagi cepat terubat sakit aku..tp apakan daya, aku tidak la beruwang, takat cuci mata aku dah cukup hepi..haha (gelak beso!!)

INTAN said...

hahhaha....gitew ke?....aku lak sedari anak dara x suka merewang2 d kompleks membeli belah...aku x minat...klu nk membeli...aku just terus ke sasarannya....beli dan balik.....letih le nk jln2 hanya sekadar pusing2...hehe