Monday, December 1, 2008

sesi gambo part 2

:girl_6:



ainal gan kak iman..serta anak dara kak iman...



wahh...manis nya masing2...udah mcm mkn sekilo gula...



erma sampai kendian sekali....xpe..janji sempat ko laga montot gan kami ye...





ni eg aku.....nampak...dpt no 7....teka siapa punya...ahaks...




tara.....dr momy bulus le...wah....dpt dr yg limited itu...termakmul gak doa aku...wah wah




para jelitawan beraksi ala2 miss world gitew..auww.....




ni lak versi kanak2 ye.....wah...bezanya nael gan ilhan tu...wakkakaka....



ni port nya ye....aku ambik gambo ni dr dlm tasek gitew....eh..dlm ke..kira sambik berkayuh itik le kaedahnya...gigih x aku?




OH HATI --> banyak lagik wehh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

seronok nya tengok gambor tak pueh rasanya bergeder2..
INTAN kaki ko dah okay ke..kayuh itik punya pasal

Hanisda said...

aku ni pipi meme tembam...ngandung tak ngandung pipiku tetap sama..cehhhh...

intan said...

kak ita --> tu la...rasa mcm x abis sembang le...kaki udah baik skit..takde terhinjut2 lagik...heheh


ainal--> apa yg tembam nya..aku rasa figure ko tu dh OK dr atas sampai bwh....