Sunday, December 21, 2008

angkara apa?

4 ari lepas...pagi2 buta lagik aku dh sakit perut..
memulas2 jugak la...:n3sl0_56: ..berebut toilet gan incik hubby...
nasib aku tangkas....dpt aku potong Q...:n3sl0_57:
lepas tu...bila kat opis.....aku tambah pelaburan ASB :n3sl0_62:
2 3 round jugak la sampai balik keje....
mula la aku buat spekulasi...angkara apakah ini?...:n3sl0_23:
apa yg telah menyebabkan sistem kubahan aku mengalami masalah?...
puas aku fikirkan...mlm td x mkn apa......cuma mkn semangkuk hayun laksa jer :n3sl0_66:
angkara laksa kah? :n3sl0_36: sukar utk aku menuduh sebegitu kpd makanan kesukaan aku tuh...
tapi hakikatnya...semangkuk laksa ini lah yg aku mkn ...jadi..aku kena terima hakikat
wpun aku suka laksa.....ia juga boleh mengacaubilaukan sistem kumbahan aku..:n3sl0_33:





OH HATI--> :n3sl0_100: :n3sl0_21:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

pusat said...

buat sendiri ke beli?... peberet pusat juga...

INTAN said...

pusat...sbb beli le sakit pewut tuh...hehe...(konon) perh..bila ko nk wat laksa kasi akak mkn?..ngeh2

@LiYaNNuaR said...

feberet me 2345... ngeh ngeh ngeh...
masam sgt kot... huhuhu...

INTAN said...

liya--> wah..bleh wat team ni...
tp..aku dh maafkan laksa itew ..hahah..akn terus mkn....wpun sakit pewut

pusat said...

kalau pusat mengidam laksa ni selalunye pusat masak megi asam laksa je... hehehe... atau megi kari letak limau.... ok je dari takde... huhuhu