Wednesday, December 3, 2008

tarak mood

:boy17:

aku tarak mood nk update blog...
banyak menda yg menekan perasaan aku lately...
perlu ke aku rasa tertekan ni....?
atau perlu ke aku doa ada naga dtg dn makan hati insan yg buat aku tertekan ni?
jawapan adalah TAK PERLU



:boy13:

xperlu tertekan kerana ia hanya menambah kedut d muka...
bawak2 le meng'awet mudakan muka tu..
udah le usia x semuda mana...kui3...(ni ayat utk diri sndiri ye)
nk doa2 pun pun.....x kose le aku.....udah le mak aku kata mulut aku masin
(eh..ke air liur masin....mana2 satu le kan...)....kang doa kan musibah kat
org..tgok2 betoi menjadi..udah nyesal x sudah....



:girl06:

psttttttttttt...tp nk kabo le jugak..masa drive balik dr kje sekitar kui
7.30pm tadik....sempat le air mata aku bercucuran...
udah mcm air paip...sekali xmo berenti daaaa....
saja le kan...aku mmg slalu menangis dlm keta masa drive
tambah2 bila aku rasa tertekan.....
bila sampai umah..kira sattle le
aku terpaksa sattle kan sblm sampai rumah
sbb aku xmo rasa x best tu aku bwk kerumah
sian anak2 aku yg x bdosa tu...
slalu jd mangsa yg tidak berdosa...



:girl03:

tp xpe la....buat insan yg mendera jiwa aku tu...
aku harap dia rasa bsalah lepas apa yg dia ckp...
aku x pedulik dia sapa...
tp....sama mcm aku sound student DPLI tu...
dia pun kena jaga tutur bahasa dan perbendaharaan kata dia...
sbb bila dia pilih ayat....dan ayat tu jd TUDUHAN...
aku amat x boleh menerima...
sila bagi TEGURAN ye.....(sbb ko bos kan...ko berhak tegur aku)
tp jgn buat TUDUHAN....menda tu bkn perkara enteng
mungkin enteng pd ko yg MENUDUH...
tp bkn pd aku yang DI TUDUH



:boy19:

satu lagik...klu dh berak atas jln....mmg akan rasa malu kan?
tp...belajar lah utk mengaku...
mula2nya mmg rasa malu....tp org akan rasa hormat pd ko...
sbb ko jujur...jgn plak ko berak atas jln..
ko tuduh aku yg berak...
apa kaitan najis ko tu gan aku?...
bukan kuwar dr dubur aku ye.....
tp dr dubur mu....haaaa......gitew le lebih kurang analoginya
bunyi mcm busyuk skit ye kwn2...
tp itu aje le analogi yg boleh aku fikirkan...hahahaha










OH HATI --> apa ko merepek ni labu.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

wat da hel is going on nih??? tsentap jugak kah... ngeh ngeh ngeh... gini le dah nama idop... uikssss... ape bau busuk nih??? tahik sape lakkk nih... ish ish ishhh... [sambil menutup idongggg]

paling nyampah bila tkena semacam itewww... hiyeeeee... getik arrr... menchikk pon ado!!

INTAN said...

ye....seakan ujung taun ni mmg musim menyentap agaknya...heheh....tp aku sentap gan bos aku....berak merata2...pastu tuduh aku punya angkara....amat marah dong!

Anonymous said...

sentapp makan naga