Thursday, December 4, 2008

nekad

:n3s_78:

aku nekad....azam aku dh membulat...(erkkk...aku allergic gan perkataan BULAT)
suka atau tidak...
nak atau tak nak...
aku MESTI...
jgn pandang belakang lagik....
kalau boleh....
jgn juga pandang kiri dan kanan..
pandang je depan....


:n3s_11:

dh lama ye aku x nekad sebegini...
sejak urat keberanian aku putus
bila melahirkan 2 org budak lelaki (alasang)
melahirkan secara normal ye...
sejak itu....aku jarang nekad...
sbb keberanian aku makin mengendur...
aku hampir2 mengistiharkan diri sndiri sendiri
sebagai PENAKUT...
tp awas....aku penakut utk menjadi NEKAD...
tp aku berani menonton cerita hantu ye....


:n3s_49:

jgn suruh aku berundur....
sila sokong aku.....bg sokongan padu...
aku perlukan sokongan korang....
alang kepalang aku menjadi insan yg NEKAD...
tidakkah anda merasa (Tn mansor pensyarah kewartawanan aku dulu
marah guna ayat MERASA ni...sbb dia kata....MERASA dengan LIDAH...)
bangga.....sila rasa bangga dgn aku....




:n3s_14:

apa aku meraban ni....
sure korang tertanya2....(aku agak2 jele korang tertanya2..)
sebenarnya...aku NEKAD nk tido skrg...
wpun jam baru menunjukkan 9.15pm..
aku jarang tido seawal itu....(tp idak le selewat mana pun...)
ke'NEKAD'an aku ini...
tiada kaitan dgn MLM JUMAAT....
d ulang..TIADA KAITAN....



:n3s_82:

aku benar2 letih....benar2 mengantuk....
minggu ni...proses peniduran aku menghadapi masalah
tekanan jiwa yg agak picisan itu
menyebabkan tidur aku terganggu....
selera makan pun tidak menentu...
ijinkan aku berehat....
aku benar2 letih....





:n3s_60:

OH HATI --> tidurlah wahai permaisuri....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

ape pon... nite dearrr.. sweet dream, ok!!

rugiik... rugiikkk... inikan mlm pmintaan yg gitewww2... takpa la... dah ade 2 hero pon kan... tp... takmo heroin2 kah??? hua hua hua...

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

Rozita said...

hehhe akak tersilap baca tajuk td...."naked'....:)

rynas said...

hehhe..kalau malam Jumaat pasai tuh apa salahnya ketiduran awal..faham..faham..hehhehe

INTAN said...

liya--> tiada sweet dream berlaku smlm....aku tido x hinggat....wah wah wah....smlm tiada kapir yg berjaya d bunuh ye...aku kepenatan..heheh....heroin KIV dulu...hehe...

kak ita--> perh...klu 'naked'..udah jd blog TERLAMPAU..ahaks...

ct--> idak le T...aku tiap2 mlm pun mlm jumaat...hehehe

Mak Su said...

ouh? nak tido? silakan...layanzzzz

Anonymous said...

BULAT? memela sekali baca.. agak pelik.. nasib baik kawan yang ingat citer nostalgia rakan,,,

BULAT yang membawa erti BULAT..ULAT...KELAT.....

hehe...moga2 tiada lagi BULAT dan seangkatan dengan BULAT yang menghurungi idup ko.....

AIda

INTAN said...

mak su --> yok tido maksu yok!...heheh


aida --> nasib ko ingat kisah BULAT yg ulat serta kelat itu...heheh....