Tuesday, December 23, 2008

mkn lagi

:puteh_1:

agaknya korang sure muntah darah sbb byk kali beno
aku tempek gambo mkn d Teluk Tempoyak...
apa membuatkan...sitew ke tempat paling hebat yg mampu aku pegi...
hahaha...jadi haruslah aku bangga dgn pencapai segelumit itew


:puteh_26:

kejadiaan ini minggu lepas ye...heheh...spt biasa...
slalu d carry foward ke minggu berikutnya.....
kali ni kami x ambik byk sgt menu...ckup dgn siput sedut gan
siakap bakar...jadik le..aku gan incik hubby jerk..
budak berdua ni buat mengotorkan pingan bleh le...








:puteh_12:

C...? hebat x ilhan...dlm usia 5 tahun..dia sudah pandai menyedut siput sedut..
sloootttt......slurrpppp...soootttttt (sori...x reti nk eja mcm mana bunyi menyedut)
tp..aku n incik hubby mmg bahagia sbb dia dh pendai menyedut..
klu x..letih ooo menyedut kat dwang jerk...penyudahnya....
kami keje seduttttttttttt jer...mkn nya idak...



OH HATI--> belajar menyedut siput sedut masa form 1...arwah abah yg ajar...makacih abah...!!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

11 comments:

Wanie Boahari said...

sedap nyer siput sedut tu..dh lame sgt x mkn siput sedut..dh ngidam nie..nnto nk soh mak msk la..hehe

INTAN said...

watie--> ko ngidam?....heheh..bio betik? suh Pusat masakkan..ngeh2...

@LiYaNNuaR ツ said...

pssssssssst... diam2 ok.... Pusat mana reti masak siput sedut tuh Intan... dia reti masak tomyam bodo ajo... hua hua hua...

ape pun... mmg menyelerakan lah... kecoh ayo liorrr wehhh... mujur lom ngidam lagikkk... kalo ngidam... harus, ok... harusss ko masakkan utk aku yak... tappp tappp menitik kat laptop ni tawwww... ekekekeke

INTAN said...

liya--> wakkakaka......tomyom bodo ke?..sian tomyam x pasal2 jd bodo...hahaha...

mmg sodap la...meh le penang..leh aku lanjer..idak le aku masak..takut ko ceret beret nanti..ngeh2

shida said...

aku nak pi penang ler cam nih

pusat said...

uiksss.... pusat tekde kena mengena dalam cerita ni... huhuhu...

lucahnye anak akak menyedut.... hahahah

INTAN said...

ainal--> mari mari.....aku bentang kapet merah tau...

pusat--> pikiran ko yg lecah sebenonya..ngeh2

Wanie Boahari said...
This comment has been removed by the author.
Wanie Boahari said...

kak intan..
wat pe suh pusat msk..
baek suh akk yg msk..genti sodap smpai m'jilat ibu jari kaki..
pos la kat sy sikit..

INTAN said...

wanie--> akak takut ko ceret beret pas mkn masakan akak....akak x jamin sistem kumbahan ko akan OK nanti..hahaha

Wanie Boahari said...

sy telan semua nyer..kecuali batu, kayu n durian..hehe