Tuesday, December 30, 2008

report

wah wah wah.......aku kat Puncak Perdana skrg..umah sepupu
incik hubby...dia sibuk masak tgh ari...aku duk layan tenet...
keji x aku?..x pedulik la kan...aku dh meroyan x ketahuan after almost 3 days
tidak bertenet...


pertamanya...tima kaseyyyyy utk LIYA sbb tulun sapu sawang umah aku ni..
ko mmg patuh pd arahan..nah seposen...ahaks...


keduanya..kaki aku masih bengkak.....ni adalah hasil dr tawaf IKEA smlm...
giler sakit kaki aku....sblm tu bergedik santai kat ARIANI....aku sampai fenin
hampir muntah darah sbb tgok banyak sgt pilihan......last2 aku rembat 2 lai jerk...


ketiganya....sehingga kini...bos x tipon atau dlm erti kata lain..kacau percutian aku...
alhamdulillah...aku amat menghargai...cuma tadik PA aku sms...
tanya cuti sampai bila.....


keempatnya.....esok aku nk btolak ke melaka.....wpun masing2 x tau jln...
aku ckp....gamble ajer...insyaallah sampai punya...hehehe.....


kelimanya....ari tu kat umah kak teh..aku timbang..berat aku 56....aku hampir
jatuh tergolek sbb terkujat tahap cipan......hasilnya...wpun kenduri dan makanan
mabeles belaka...aku xmkn...cuma ratah2 je.....amat tertekan..tp terpaksa....terkejut punya pasal....


keenam....smlm aku timbang kat IKEA...berat aku 53....kendian kat umah anak sedara aku...
51....aku keliru...mana satu berat aku sebenonya


ketujuh...aku nk beransur dulu ye...hehehe..segan aku kat umah org berlama2an ni...






OH HATI--> bestnya cuti!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

pusat said...

aik... balas dendam ker... mana komen pusat tadik?

Cik Amoi said...

cik amoi rase berat akak 51kg je lah

***konon ambik hati dapat souvenir dr melake..hehe

~wAniE~ said...

waaaaaaa cuti sakan nmpk..
ni nk tawaf malaysia ker??
ole2 tuk wanie jgn d lupa yer...hehe

@LiYaNNuaR said...

bila nak balikkk... wendu nih... dah tak larat nak sapu sawang incik lelabah kat sinih... kui kui kui... erkk... ko lebih ringan sikit aje dari aku lah... ceyyyy... mana acikkkkk... jom mkn beger mekdi, nak... aku lanjer... hua hua hua...

p Melaka... jgn lupa bawak balik kete lembu yek... ngeh ngeh ngeh..

aidaroha said...

hai intan.. rindu lerr nk baca bebelan ko.. ehhe lamanya bercuti.. kaki bengkak sakit takpe.. janji hati puas dpt merayau..

timbang tu yg salah intan.. tp berat ko tu dlm lingkungan 50 lebih lerr... tak berat tu.. ekekke

happy holiday youuuu.. hehe

intan said...

pusat--> balas dendam?....x baik wat tuduhan gitew

amoi--> hamoi...ko ni bukan kipas dh ni...aircon dah akak rasa..ngeh2

wanie--> mmg sakan...sampai ari apa pun dh lufa..ngeh2

liya--> ari sabtu baru balik penang lew..ko sapu sawang lagik ye sampai sabtu..heheh..ringan skit ke?...aku tertekan tau....berat aku masa beranak sorang dulu 48..huwaaaaa!!!

aida--> tambah bengkak le...aku baru balik merewang KLCC tadik ni...

@LiYaNNuaR said...

aku pun tertekannnn... dan jugak ditekan2... muahahaha... yg nyata... aku da mmg obesssss... huwaaaaaaaaaaaa... sbb berat aku sgt x imbang dgn kadar ktinggian aku yg x tinggi inih... nangis lagikkk... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

An online DIARY of Rozita said...

jauh perjalanan ko masa cuti ni ye INTAN..
best lar