Tuesday, December 23, 2008

lepas nonton

:cinonet_05:

perancangan asal lepas nonton cicakman..
kami nk g pesta PP.....perh....
wpun aku slalu kutuk pesta sbb dr kecik aku dtg sini...
sampai skrg...xde byk beza pun...duk P mai P mai tang tuuuuuuuu la tiap2 taun
tp..mcm biasa...bila sampai waktu pesta berlangsung...
aku still ajak incik hubby kesana...
nampak x betapa gediksnya aku...


:cinonet_12:

tp...cepat je aku ubah pikiran...
mmg sedia maklum ye...aku ni masuk ketagori "otak seminit"
dlm masa seminit tu..aku leh tukar2 pikiran...
xyah le g pesta...baik g tempat lain yg lebih giler bestnya....
g mana?.....lalalalalalalalala....mana leh ckp...ROHSIA SULIT ok...ahaks






OH HATI--> nampak x....menyeberang jambatan PP ok!!..C? arah tanah besar ke pulau JEM giler ari tuh..semua org perpusu2 ke pesta kah?....aku sengeh je kat dwang...bangga sbb arah kuwar pulau x jem..ngeh2....masak le korang d sitew!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

kome ke mana wehhh... jadi ke situ... nak itottttttt...

Tie said...

Ooo... kak tie pun punya otak seminit!!

Ada rahsia??

Mak Su said...

tapak pesta tu memg fofler, sejak zaman maksu sekolah dulu2. ramai orang... huhuhuhu

Wanie Boahari said...

wanie ph g penang time cuti sem lps..bes tau..suka naek feri n tgk laut..hehe

arsaili said...

salam...nasib baik otak seminit...ahahaha kalau sesaat mau meroyan orang sekeliling

INTAN said...

liya--> nak itut?....dh balik dah pong guano nk ituttt...

kak tie--> give me 5 kak tie..

maksu--> taun ni maksu x dtg ke?...meh le leh jumpa saya....hehe

wanie--> penang mmg best...meh le lagik..leh lanjer akak d sini..ahaks

arsaili--> salam kembali..mmg ye...klu sesaat..meroyan le jwpnya......

Wanie Boahari said...

nnti wanie g penang wanie ajk akk..wanie belanjer..akk bayar erk??heheheee