Saturday, December 20, 2008

selamat tuk ko...AMIN..






:minimo_35:

apa kaitan video d atas d entry kali ni?...
pertamanya.....penulis blog ini TERsuka pd beliau
ketika beliau mula menyanyi lagu d atas.....
keduanya.....hari ini adalah majlis bersejarah penyanyi tersebut....


:minimo_41:

tp...ingin aku tegaskan d sini...tahap SUKA aku pd dia...
bkn tahap fanatik ye....(aku suka FIZZ fairuz lebih dr beliau)...
aku suka dia hanya ketika dlm AF....lepas kejadian AF...
nehiiii...nehiii...tidak lagik....



:minimo_20:

memandangkan hari ni...adalah hari bersejarah dia dgn wanita kesayangannya...
maka.....aku nk ambik kesempatan..nk ucap....SELAMAT BERBAHAGIA...
org yg nk bina masjid...harus kita doakan yg baik2 saja....
yg pasti...wpun aku bkn paratik dia...
ada perkara yg harus aku puji ttg berita perkahwinannya...
pertama..sbb dia berani mengambi keputusan utk berkahwin dlm
situasi skrg (tgh ngetop dan wanted...usia pun bleh d kira muda...<-- utk artis ye)
kedua..x kira SURI dia tu ikhlas atau tidak (sbb bukan kuasa kita nk ukur
keikhlasan dia....) dia telah berjaya mengubah sesuatu yg tidak baik kpd yg baik....
dr tidak bertudung kpd bertudung.....perkara ini adalah sesuatu yg cukup INDAH...
dan aku doa juga dia tidak jd spt seorang artis perempuan
yg memakai tudung selepas berkahwin, namum melucutkannya selepas bercerai
dan mengeluarakan statment "dia terseksa sepanjang tempoh itu"





OH HATI--> :minimo_43:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

@LiYaNNuaR said...

ari ni ke dema nikah... x pasan lak.. hohoho... sama la kita... moga dema bahgia hingga hujung nyawa gitu...

pusat said...

emm mm ... mm.. mmm...

INTAN said...

liya--> ha'ah....ari ni..ada siaran langsung lagi kat astro nun....tp x kose lak aku nk tgok..layan katun jer...heheh

pusat--> ko speechless ke?...klu ko kwin pun (ke ko dh kwin..?) akak doa yg baik2 je tuk ko..hehe

@LiYaNNuaR said...

dengo radio ERA aje... maleh nak nengok tv sana... nengok skrin laptop ni lagik bagusss... hohoho...

itu Pusat... mmg ngengada punya olanggg... kuang kuang kuanggg...

INTAN said...

liya--> aku skong...ko pun sure ada byk menda nk update d dada skrin kan?...heheh


mmg ngada...peminat mawi le tu..ngeh2

pusat said...

pusat peminat ekin... huhussss