Sunday, December 21, 2008

itam itu menawan



Cik merah aku dah uzur betul.....aku rasa dh setaun lebih usia dia..
aku kira sejak dia d bwh jagaan aku..x sekali pun dia aku mandikan @malu
kesian dia...daki d sana sini...heheh...amponkan mama yerk...
mama sendiri pun x suka mandi.....ngeh2 @nari
kalau bukan sbb zip nya sudah patah....mungkin cik merah masih d ati....
tp..kepatahan zip dia menyebabkan aku mengalami kesukaran
sebetulnya cik merah ni banyak manafaatnya pd aku....@bidadari
nama jerk aku ada handbeg....tp..mmg sejak azali aku x suka menggelek hbeg
kesana kemari...aku lebih suka bwk beg kecil dan comei...
sbb tu..aku request dr fizan utk buat beg yg memenuhi piawaian aku
beg merah inilah aku sotong sumbat belbagai menda....
segala mak neka dan mak nenek...dr hphone..kpd ic..juga CC....bank card....duit...semua lah...
tp..cik merah dah ada pengganti....cik itam ni aku request dgn saiz yg lebih besar...
kali ni aku minta fizan buat sulaman benang.....@sembah tabek betoi gan pizan
sbb dia sentiasa dpt memenuhi keinginan aku...@adil




OH HATI--> merah itu cinta.....itam itu menawan
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

takmo ti, pass aje kat sini... sedia menanti gitu... ahaks!

INTAN said...

liya--> mahu kah betsama daki2 itew?...hahha

rynas said...

amboi Tan ada beg designer sendiri kelas ko...hik..hik..hik..