Sunday, December 7, 2008

b.r.e.e.k.s

:kiss:

aku akui sejak berjemaah....banyak tempat2 yg x penah aku kunjungi
berjaya d lakukan dgn jayanya...
bkn itu saja....lokasi tempat mkn aku pun makin meriah...
suka aku tegaskan d sini...incik hubby aku mempunyai selera kg yg
melampau....tekaknya hanya boleh menerima
makanan melayu+kampung....
selain dr itu...agak sukar....
sbb tu...sejak bercintan cintun hingga kini...
tempat kami mkn..hanya d kedai2 mkn d tepi jln...



:wink:

so..utk mencuba perkara baru...
semua ini bergantung pd xtvt berjemaah
yg boleh d realisasikan setiap waktu rehat
pd hari jumaat....hehehe....itu saja waktu berharga aku
bersama kawan2....


:sleepy:

so..jumaat lepas.......kami menjamu selera d sini...
kesimpulannya....wpun aku kenyang tahap muntah ijau...
tp.....wedges gan air yg aku oder...(aku lupa tajuk sekali lagik)
amat sedap...begitu juga dgn menu org lain yg telah aku try
dgn jayanya.....



dr arah luar...nampak x d sebalik cermin tu...ada bayang aku....kui3....



ni le air yg sedap tu....strawberi lemon tea kot...aku agak le...tp mmg lazat...



ni aida punya...dlm pada kenyang...dia merembat chiken chop......bau sedap...!



tu wedges aku...d samping side menu kak mery....



ni lak menu org sakit perut......mcm sedap aku tgok air teh tuh..berbuih2 gitew...
Hani soraya lak mkn spegetti ...




OH HATI --> :sleep:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: