Tuesday, December 16, 2008

kuih muih






:soldier_54:

gambar d atas ini masih berkisar ttg kenduri d perlis...
maaf klu anda muntah darah dgn kisah kenduri d perlis ini...
aku mmg teruja dan sdg cuba menerujakan anda juga...
moga berhasil hendaknya...aminnn yarabbalalamin



:soldier_24:

kuih muih beraneka jenis ini d tapau oleh SIL aku
dengan ijin Makcik aku...(tuan rumah kenduri)
belbagai aneka jenis jua yg ada....sampai ada antara nya yg tak penah aku jumpa..
apatah lagi utk aku makan....
ada antaranya yg dtg fresh dr siam (kerana adik badik apak metua aku yg mmg ramai d sana)
jadiknya....menda2 pelik telah aku temui....




:soldier_06:

d atas tu..sebahagian saja ye...ada lagik sebenarnya...ini yg aku bwk ke opis
bg mengisi tembolok tak kala kebuluran...
yg satu tu..nampak mcm maruku kan?.....nampaknya
korang pun tertifu mcm aku...sbb itu bukan maruku...
dewang panggil AKAR SERUNTUN....mula2 bila dewang ckp..
"intan..xmau mkn akar seruntun?"...aku rasa mcm dewang nk aprilpool kan aku kah?
apakejadahnya suh aku mkn akar seruntun yg pahit itew?....
rupa2nya itu hanya nama manja kpd sejenis makanan....
jgn tanya aku ttg rasanya...sbb aku gagal menghurai dgn baik...
heheh....





OH HATI--> abis d mkn staf aku yg muka x malu....ceh!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

banyak nya kuih...ko mmg tak kuat makan INTAN..elok jugak kasi kat staf2 ko tuh..
akak ni jauh, kalau idak bule tumpang sekaki ke....dua kaki ke..hahahah

INTAN said...

kak ita--> sy jarang bekfes...menda2 ni penting utk kaver kebuluran saya..hahah...