Monday, December 15, 2008

graduation day ilhan

:sleepy:

kesian ilhan...dah lama graduation day dia ni...
sblm tutup sekolah ari tu...
tp memandangkan gambo ni ada dlm kamera...
dan tahap kemeluatan aku tinggi bila nk upload
gambo dr kemera....jd.....aku biarkan gambo itew tersadai aje dlm kamera...
sian dia.....dh nk bukak sekolah balik dh...
aku rasa mcm aku ni sabotaj anak sendiri je....
banyak lagik gambo....tp....aku meluat le...
aku ni kureng sabo sgt..jadik ni je yg mampu ye..
maafkan mama ye abang...huhuhu



dia terlibat gan 2 persembahan....satu tu tarian lagu NIRMALA...
satu lagi lagu SANGGAM...hehehe......

sebenarnya ada satu perkara ajaib telah berlaku masa ni...
masa dia tgh menari2 d atas tu...tiba2 air mata aku bertakung...
terus mengalir laju xbleh nk stop....jenuh aku kaver
supaya org tepi kiri kanan depan n belakang x nampak...malu gak aku...
gedik ke aku ni kome?....ntah kenapa aku rasa sayu...
baru je aku rasa..masa aku jadi ketua kumpulan nasyid masa tadika dulu...
masa aku jd pempuan keberet...juga masa tadika...
skrg tiba2 jejaka aku sorang ni plak yg duk menari kat atas tu...
sayu nya.....(rasa sayu ni xde kena mengena gan tiba2 aku rasa tua ye...)








OH HATI--> gigih mama abg ni tau....upload gambo n video abg d kala stimix terkedek2 mcm siput khinzir gitew
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

wah... sungguh comel anak terunamu itewww... dah grad rupanya dia... tahniah... tahniah... aisehhh... baru nak verangan mau jadik pkritik jemputan... tup tup... x bleh nak view la pulakkk... huhuhu...

cikpuanpijan said...

adeih..tak tahan dia punye gaya 'kerat leher' tu..so xcited! comel aje kan...beso sok ensem tu..ekeke *anak aku pulak tahun depan..kira2 antor sekolah aliran agama giteww..tak tau apa corak persembahan dorang..nasyid kut..kui kui

pusat said...

salam... wah... tahniah la... akak berjaya upload video dengan kelajuan siput... pusat respek..

teringat zaman pusat dulu... pakai baju kemeja putih + seluar merah + tali leher...

INTAN said...

liya--> mmg dia somei saling x tumpah spt mamanya...ahaks uwekkksss....

pjan--> tu la..aksi tu mmg paling lawak aku rasa...aksi siok sndiri...wakkaka...anak ko x sambung smart reader kids tu ke dah?

pusat--> salam kembali...wahhh pusatt...berjumpa kita d arena ini..heheheh...

kagum akak pd mu....pakai tali leher masa tadika...pencapaian yg hebat...tahniah