Sunday, December 7, 2008

wastern food

:girl_5:

cerita2 berikutnya nanti adalah kisah2 yg lapuk, amat lapuk dan sgt lapuk..
kenapa ia terjadi..sama ada kerana ia berada d dlm kamera (dn aku malas
keterlaluan utk dload dr sana...slow bangat seh....sbb 8 mpxl kot...)
aku lebih suka upload apa saja yg aku ambik mgunakan
kamera HP....


:girl_16:

seminggu bermula isnin (1/12) ada pelawat dr UK....ramai gak...
aku xpasti apa aturcaranya...aku x terlibat....
tp bila ada pelawat dr luar ni....makanan yg d idang
mmg mabeles gitew......3 kali sehari...
pendek kata sepanjang tempoh itu...
tiada sen atau RM yg kuwar dr poket aku....
makan tanggung beb....sila jeles d situ



:girl_15:

aku hidangkan antara menu2nya...sebahagian saja
sbb x semua menu itu aku mkn......
ada antaranya..sbb aku kekenyangan..
aku hanya menjamu mata aje...







OH HATI --> gendang gendut tali kecapi..kenyang perut berat naik aku berapi...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

hehehe... takpa.. takpa... ada geng lah kita...

INTAN said...

geng mkn free ke?...hahhaha.....ni le untung keje gomen ye...