Friday, December 26, 2008

hambek kau!!!

@blogmenjerit

kkdg aku lufa...usia aku ni..makin banyak...
aku masih ingat....aku ni mcm dulu2 agaknya...
sibuk berlari melompat sana sini...
sibuk wakil daerah...wakil negeri.....
aku betoi2 alpa.....mungkin sbb kkdg aku masih gedik2 santai...
hingga aku lufa....aku sudah tidak segedik dulu lagik...




hasil dr kealpaan itu.....
aku menerima musibah......ini bukan keinginan aku...
dan juga bukan salah siapa...
anggap saja ia adalah takdir yg ingin menduga...
sejauh mana aku lufa...
yg aku tidak semuda mana....





@blogmenjerit

berikut d atas sana...adalah kesan bencana yg aku hadapi..
hasil dr bermain netball.....2 kali aku jatuh...
sumpah..xde sapa tolak aku.....angin pun xde...ribut apatah lagik...
aku menerima hakikat...graviti aku makin kurang
jadi dgn tidak semena2...aku jatuh tersungkur bbrapa kali...
amat memalukan.....





sudah lah malu....menerima kesakitan tidak terperi plak tuh...
Buku lali kaki kiri aku bengkak teruk...
situasi itu memaksa aku berjalan terdengkot2....
denyutannya terasa hingga ke tulang sum2....
nak tak nak..terpaksa pakai sarung kaki sebegitu..
d arahkan utk tidak byk berjalan....(namun aku x plak mintak MC..
keje byk siot...next week nk cuti panjang dah...gigih kan?..sila kagum secara bertubi2 ye)




OH HATI--> tempang sementara
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

aisehhh... landing x btoi tuhhh... lenkali kena hati2 ok... p urut tak??? jgn dibiorrr... ti masyukk hanginnnn... standard la kalo main tak jatuh2... kalo terobang2 pun... kekadang silap landing gakssss... take care yek...

INTAN said...

liya--> x urut sbb bengkak...incik hubby x kasi..dia kata masa bengkak x elok d urut...sbg isteri mithali..aku patuh je (walhal takut sakit)...


pstt..bkn landing x betoi...aku ngundur2 nk tangkap bola...pastu brek x mkn kot..ngeh2

Wanie Boahari said...

ala cian nyer akk..rht byk2 yer..

bile akk ckp pasal netball..rs windu plak nk maen..lame gile wanie x maen netball sejak tgglkan sekolah..windunyer...

Tie said...

Hu hu kak tie tak suka main sukan..tak suka berpeluh..leceh laa.. hi hi...

INTAN said...

wanie--> masih sakit sampai skrg...byk jln plak tu...bengkak x surut2


kak tie--> xpe...sapu sampah pun berpeluh gak kak...