Wednesday, December 17, 2008

kuat majuk

:pucca23:

bukan saja wajah DIA....peel dia pun byk mcm AKU...
sumpah x tipu...ramai org kata....
klu dewang tifu....bkn salah aku menipu korang secara terbuka begini
tp salah org yg kata....
DIA=anak aku...AKU=mama dia....


:pucca31:

dia suka betoi merajuk....skit2 tarik muka..hehe
tp....kelakuan dia tu...bkn menyebabkan aku marah
tp aku jd suka.....bertambah2 lah aku usik dia
kasi dia majuk lagik....
gediks le anak mama...heheh....sejibik cam mama dia...








OH HATI--> mama dia slalu majuk gan incik hubby jerk...tp nan ado...kena pujuk diri sndiri gak penyudahnya
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

pusat said...

comelnye majuk.... ni kes berebut air minum ke?

INTAN said...

pusat--> hampir tepat....rebut bihun tomyam mama dia...hahahha

rynas said...

hahhaha...anak jantan pun majuk juga ekkk pandai betoi tarik muka 14..tomeiii

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

heeheh nak ke mana tumpah nya kuah kalau tidak ke lantai...hehehe mak borek anak rintik..