Monday, December 1, 2008

sesi gambo...

:girl_14:



ni....org pertama yg sampai....terpacak kat tepi pondok nunggu org bwk tiko...
kak zu takut beno segerombolan anak cina take over port kami ni....hahahhah...



ni lak kak ita gan anak dare dia....aku hampir2 x cam kak ita ni mula2nya...
nampak lain beno dr gambo sblm ni..hehe..hampir aku tertanya.."siapa mike?"
klu aku tanya.....mmg gerenti kena hempuk punya...wkakakak....kak ita nipu le..
slalu kata muka berlopak.....tipah tertipu tau!!!





ni lak kak yang....org tepen ni...org kuat 'pemakanan dan peminuman'...heheh
gan kak yang ni..kira kali kedua le aku jumpa...ari tu dh jumpa masa raya...
so, kureng le skit kemalua2an aku ni gan dia...heheh



ni..ketibaan fizan anak beranak...hehhee...ce usha peha dia...slim aje ye..
dengki aku wehh...ko buat senaman apa ni sampai peha kecik?..
ce bisik skit kat aku ni weh...



maka bermula lah episod menempek no pd adiah...
masing2 gedik nk cabut no ni...perh....



masing2 start enjin dah.....mulut pot pet pot pet....x leh nk senyap...
sure org lalu lalang heran gan kami...kah kah kah..ada aku kisah?...




ni lak.....aku le...gan cik puan Pizan...heheh....eh pizan..ko tau kan
tudung yg aku pakai ni....tudung pertama yg aku beli gan ko tau...
kira masa tu..hubungan kita ni mcm pelangan gan kastemer le..hehe



hah nampak...girang sungguh..kalah anak masing2...hehe...
budak2 pun x sehepi mereka ini..kui3...






berikut d atas tu adalah makanan2 yg ada.....banyak rupanya...
kami ni masing2 kenyang...sbb asyik duk pot pet kot..
penyudahnya kenyang mkn angin jer....





OH HATI --> 2 B continue
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

rasa teringin pulak makaroni yang ainal buat tu..sedap la..nyum..nyumm

intan said...

ari tu mike x sempat mkn ke?...itu le bila d pikio2 kan...rasa rugi je...roti surai pun sy x sempat mkn...huhu

en_me said...

fuyoohhh, entri lamer nih.. sedondon ghitewwww..