Wednesday, December 24, 2008

edisi TAG

:cinonet_21:

sorry the lori pd tuan pemberi TAG ini...
agak lama ia d peram dan tidak d lunaskan...
skrg...edisi membayar hutang OK....


TAG oleh : Boolah
tugasan : tulis tangan OK



1) Your Name/username




2) Left handed or right handed



3) Favourite letter to right




4) Least favorite letter to right



5. Write 'The quick green alien jumps over the lazy blue turtle"


6. Tag 6 people:





pstttt......meroyan aku cari kertas...guna buku sekolah anak aku..ngeh2...
psttttttttttttt...ko slamat LIYA sbb aku tgok ko penah d tag menda ni kan...ngeh2



OH HATI--> tulisan aku mmg x lawa..huduh...hoho...perasan nk jd tuan dokter...
dolo2 masa sekolah..slalu kena marah gan cikgu..sbb suka mix tulisan small n caps lock...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

@LiYaNNuaR said...

yess... tau takpa... cayokkk... cayokkkk... cayang skett aiiii... muahhhh...

lawo nokkk... tulisan ko tuh...

pssssssssst... sukak sama huruf N dgn H ko lah, nokkkk...

pjan said...

tulisan dia mmg lawa alia weih...malu plak aku nak menjawab tag nih...guna komputer tak ble ke???

aidaroha said...

alamak haiii.. lama dah tk menulis. tulisan tgn sendiri pn dh tak bape ingat camne rupanya..waahhaa

INTAN said...

liya--> slamat ko xkan lama...haha...siap ko nanti..ngeh2...


jgn dusta sama aku..tulisan aku mmg d iktiraf x lawa...hahaha...aku ngaku nokkk...!!!


pjan--> xde maknanya sehhh.....tulisan org slalu kena ambik minit mesyuarat..harus x lawa gitew....pstttt....guna tangan OK..hahah


aidaroha--> x dulik..alasang tidak d terima...cepatt lunaskan tggungjawap

Hanisda said...

weihhh apa la ko kasi ini tag kat aku...uhuuu tulisan aku lawa skit jerr dari tulisa dokto

INTAN said...

ainal--> sbb aku tingin tgok hand writing nko..ahaks

Boo-lah said...

haha.. terlunas sgala hitung.. cantik tulisan 2-2 blah tgn.. syabash! (kembang la tu)