Monday, December 15, 2008

ole2 dr perlis

:head_21:


liya mintak ole2 dari perlis....hehehe...
so...aku nak adiahkan perkara paling ngetops
yg terbit d benak fikiran aku ni d perlis utk korang semua...
KORANG SEMUA tau.....
memandangkan aku balik perlis sbb kenduri...
so...perkara ngetops tentang perlis yg ada kena mengena gan kenduri
adalah perkara ni....
sila ambil ye sbg kenang2an dr aku wpun tak dapat merasainya dgn lidah...ahaks
sila lah jamu mata dgn ole2 ini yerk.....







OH HATI --> ikhlas dr lubuk ati aku utk korang yg tersyayang
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

pjan said...

ole ole gulai batang pisang telah diambil...slurpp cup cup meleleh air lior...tak bek tau....!

INTAN said...

pjan--> tangkas gitew.....mmg sedap wehh....x reti nk cerita kesedapannya...slurppp....

@LiYaNNuaR said...

mak aihhh... gulai batang pisang?? adeiii... kecoq ayoq lioqqq ni wehhh... tappp... tapppp... semacam menitik-nitik ateh lappy ini... huhuhu... mujur tak ngandonggg... kalau ngandonggg... haruslah nak manje2 gitu... nak itu... nak ini... adakan ajo, ok... hua hua hua...

anyway... thanks... dpt jugak ole-ole dari Perlis Indera Kayangan ini... bole le tempek... wat kudap2... hohoho...

pssssst... Rabu Khamis nih jom dating kat Teluk Batik, nak??? jom ler... jom ler...

INTAN said...

liya--> ko pnh torai x?...sodap ooo...seakan2 tiada tandingan d donia ini..heheh

pstt....PUSPANITA tu yek....x dapek le kot....aku ni koje..jauh over the sea tau...hehehe..klu dekat bleh jugak d terjah2 gitew...

Hanisda said...

tima kasih ole2 nih
aku harap ko masak kan utk aku bila aku pi tanjung

@LiYaNNuaR said...

aiseh... takpa.. takpa... kita set lain time ajo... hohoho...

INTAN said...

ainal--> msk dlm mimpi boleh le...ngeh2

liya--> ye ye..set time lain tuk laga2 pp ye

Yin Hasni said...

Aku xpernah rs yg ni....apa kata letak resepi kat sini leh mengetry buat...
Mcm ler aku ni terrer masak hahahahahah...