Wednesday, December 10, 2008

apa tuh?





:n3s_02:

apa tuh?......cuba buat spekulasi dlm tempoh 10 saat....cepatttt!!!!!...aku kira sampai 10

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10




:n3s_62:

tamat tempoh membuat spekulasi....heheh.....biar aku berterus terang saja...
kalau spekulasi korang sama dgn jawapan yg bakal aku beri...
sila reward diri sndiri.....sila sila..jgn malu2....


:n3s_19:

sebenarnya..itu adalah sejenis telur...telur apa kah itu sebesar itu?
telur dinasor kah?...telur gajah kah? kah kah kah...?
sebenarnya tu telur BURUNG UNTA.....



:n3s_82:

kunjungan aku ke rumah abg aku d tepen bbrapa minggu lalu
telah menjadi satu sejarah yg besar dlm idup aku...
mmg besar sbb ia ckup besar sekali....SIL aku ckp...
abg aku dpt telur ni 2 bijik masa dia bwk bos dia (salah sorang x-co
kerajaan negeri tuttttttt) merasmikan majlis pertanian kat daerah Tutttttt....
selain dr dpt hamper yg terisi ikan masin, pekasam, telur masin dsbnya...
dia juga dpt 2 bijik telur burung unta yg sama saiz dengan saiz kepala anak aku yg kecik


:n3s_100:

mula2 aku cuak jugak....mcm x yakin lak aku nk suap masuk mulut...
tp memandangkan aku ada plan nk masuk AMazing raCe asia session 3....
wakkaka....aku cuba gan mkn dgn lafaz bismillah.....hahah..sila puji!!


:n3s_78:

mcm mana nk komen ttg rasa dia ek?....ok mcm ni....rasa dia x banyak beza gan telur ayam..
CUMA...rasa dia lebih sedap....mm...korang x caya kan...
mmg siyesss...aku x tipu...tekstur dia very the soft gitew...
lembut mcm kek span....kira klu guna utk buat kek...
mmg giler meletopsss gitew..yg penting..dia x hanyir mcm telur ayam


:n3s_83:

tp...masyaallah...seksa betoi nk pecahkan telur ni...
kira kena ada kederat jugak le...xleh le korang nk belagak
pecah guna sebelah tangan mcm pecah telur ayam nun...
toksah mimpi...kena pecah guna anak lesung...
ketuk2 kasi dia crack ..pastu tuang telur dia kuwar...



:n3s_14:

kuantiti lak....aku rasa mcm 30 bijik telur biasa agaknya.....banyak wehh..penuh 1 besen...



telur kunin dia lebih dominan gitew...



nampak x kegebuan tekstur dia.....perhh......mmg sedop weh....




OH HATI --> burung unta sama dgn burung KASAWARI kan?...tiba2 aku tingat abg kwn aku..nama dia KAWARI...tp aku slalu terpanggil nama dia KASAWARI...amponnn!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

INTAN said...

boolah--> klu ada peluang jgn lupa cuba..mmg sedap..xyah mkn kek dh..mkn je telur ni..hahah

Rozita said...

besor kan telor burung nih? sure kenyang makan sebijik pun..
tekaan akak betul..telur..tp ingatkan telur lain

INTAN said...

kak ita--> mmg beso...beso kepala budak kak..xleh mkn sebijik sekali goreng..kena goreng berkali2...kak ita ingat telur apa? ngeh2

Anonymous said...

besarnya telur tu... telur ni takde jual eh kt mana2..

INTAN said...

aida--> x pasti le aida..klu yg ada ternak burung unta ni..mayB ada jual aku rasa

Ted Baker said...

Kak, loya tekak aku.