Thursday, December 11, 2008

sibuk ke?




ntah kenapa...aku emo betoi lately ni...@tumbuk ...kkdg rasa mcm nk marah diri sndiri..
ko pehal INTAN PERMATA BELIAN BATU CINCIN ce belajar control diri sndiri..
klu rasa xleh control...tuh..banyak kaunselor kat sekeliling tu..pilih aje mana satu yg
d sukai...@cakapjgn siksa diri boleh?...ko emo emo...marah org sana sini...ko dpt apa?
dapat dosa ada la...@setan



aku cuba terima hakikat...semua org ada banyak kerja ye...klu takde kerja...
pandai2 le cari kerja @duit klu x...mana nk dpt RM kan?....tp...banyak lak hal kerja
yg berlaku skrg ni menganggu gugat keaman serantau....keamanan aku sebenarnya..



kkdg aku rasa...org sekeliling layan aku mcm aku ni tugu negara @tensyen....mcm aku takde ati dan perasaan gitew......tugas aku hanya mcm nk full fill kehendak org....gila punya tahap hamba pecacai...x kira le kehendak org tu..salah d sisi undang2...jangan la kan?...idup kita ni ada peraturan dan undang2...klu x ikut..ni bkn kehidupan....p la balik idup jaman batu dulu2 nuh..@sederhana
jgn idup jaman APEX ni kan....



tp...aku dh nekad....aku buat kerja aku..ikut peraturan...klu x nak dengar khidmat nasihat aku ni.....jgn suh aku keje dan buat kerjaan ini...ok?...bukankah aku ni sepatutnya bertindak sbg PENASIHAT?...jadiknya...@hensem korang kata la apa pun...aku buat ikut buku....jgn suh aku langgar peraturan....aku ni insan yg baik ok!!!...janji keja aku DONE....aku dh guide..dan beri peringatan.....penyudahnya..bkn salah aku lagik....boleh gitew?...x boleh pun sila la boleh2kan....




OH HATI --> @pening
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

sgt setuju tang yg ini... semua org ada banyak kerja ye...klu takde kerja...
pandai2 le cari kerja... hikhikhik...

relax ler... hehehe... dilanda penyakit bulanan kah?? kalau x... jgn lupa... ini mlm... mlm jemaat... hua hua hua...

lariiikkkkk...

INTAN said...

liya--> ko mmg bijak...ada mata sinar infra red kah?...penyakit bulanan punya angkara le ni...
mlm ni mlm jumaat ye?..tima kasih sbb ingatkan aku yg sentiasa lufa..ahaks...

jgn larik..aku kejar

Yin Hasni said...

sy pun kdg2 mood bertukar jd lain, lampu hijau jd merah...nnt Najmi kata mesti ibu x mood ni..nk selamat buat hal sendiri jgn kacau ibu..