Tuesday, December 2, 2008

aku masih d sini

masih d sini
d senja nan kala...
masih gagah berdiri
sendiri...sepi....

apa khabar anak2 aku...
yg aku tinggalkan d waktu dinihari
adakah mereka merindui ku
spt mana aku d sini...

tutup mata..pekakkan telinga
demi kewajipan....
hebatkah aku?...
gigih kah aku?...
biar aku sendiri yg tahu...

ntah sampai bila...
aku harus d sini...
aku sendiri x pasti...






OH HATI ---> aku takde niat nk wat puisi...secara x sengaja aku kira....
aku masih kat opis....ntah2 sampai larut mlm.....hati aku meronta2...
tiba2 aku rindukan ilhan dan idlan...huhuhuhu
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

Boo-lah said...

ingatkan :: Aku Bergebang Di Sini :: tadi..

rynas said...

hamboi berpuisi plak dia..awat hang rajin sgt ni Tan huhuhuhu...

INTAN said...

boo-lah --> x sempat nk gebang dh smlm....huhu...sila kesian kan aku..

ct--> selama ni pun mmg rajin sedia...smlm bos x bagi balik selagi keja x siap..tp dia blah awal dh...huhu

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

mana boleh boss ko paksa org stay smpi lewat mcm ni...keselamatan kena jaga jugak...ko tu org pompuan..

INTAN said...

tu le sy kata dia nk balas dendam....dia lak pas beli makanan...terus balik...huhu...