Wednesday, December 17, 2008

2 org otomen...

tiba2 d suatu mlm..... (kejadian pd mlm ni...) :n3sl0_89:













OH HATI--> mcm2 hal anak aku.....ckup soker posing wat muka pelik2....kagum aku..:n3sl0_87:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

pusat said...

mungkin mak dia suka buat mcm tu masa kecik dulu....

rynas said...

gitulah perangai anak-anak..bestkan depalah penghibur kita...

INTAN said...

pusat--> mak dia tangkap gambo masa kecik2 dulu pun 5 taun sekali...ngeh2...

ct--> leh masuk raja lawak gitew

pusat said...

nasib baik tangkap gambar 5 tahun sekali... kalau hari-hari mcm skrg?..

kalau la jadi dulu.. anak pusat ada 2 org...

INTAN said...

pusat--> kecik2 dulu akak pemalu la....sampai skrg masih pemalu..ngeh2...


naper x jadik..mcm kisah sedih jerk

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

hehehh..itu lah spesel nya anak2..
cuba mak dia plak tangkap gambor buat muka2 lawak camtuh...okay kot!

pjan said...

apa kes otomen isap nenen??? hihi


kejap je budak2 ni dah besor...rasa cam rindu plak deme masa bebi.....

INTAN said...

kak ita--> mak dia pemalu..mcm kak ita x tau..hhehe

pjan--> otomen kanak2...ehehe....kena isap botoi le.....

@LiYaNNuaR said...

best je nengok gelagat dema... aku ni bila nak banak2 tah... aduhaiiii... hohoho...

nak jadikk otomen taroooo... keh keh keh...

INTAN said...

liya--> aloh....usha sudah gigih kan?..
selebihnya tawakal jerk....insyaallah x lama lagik ko pun akan dpt otomen...ngeh2