Thursday, December 11, 2008

jem x hingat

:s::h::i::o::o::t: :a::j::e: :t::a::u:



konon2nya...balik dr kampung ari selasa...selamat la...
tp...aku lufa nak terima kenyataan...jambatan Pulau Pinang
akan :j::e::m: x kira masa dan ketika gitew....
aku penah lintas jambatan kui 11 mlm...tapi masih jem...
dari mana kah datangnya umat manusia ni?..
kenapa nak lalu jambatan ketika aku lalu ni?
kasi hormat dan suspek respek skit bleh x?....duduk umah senyap2 klu aku nak lalu...
gitew??...bleh?..bleh blahhhh!!!...mcm aku sorang mampu bayo tol jambatan tu ye idak?...
kesinambungannya....terperangkap lah aku d sitew....ada le 5 6 7 8 9 km dr tol...udah start jem....
kenapa aku lupa nak bwk roti...bleh gak aku sapu jem dan makan anak beranak dlm keta...





OH HATI--> klu jalan kaki dh lama aku sampai rumah
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

hahaha... lupa pulak nak ingatkan dlm chekclist supaya bawa bsama roti yg dimaksudkan iteww... hak hak hak...

sgt menchik dgn jem... sengal kaki kalo gear manualll... grrrrr... gigil gitu, ahaks!!

INTAN said...

liya--> itew la..amat tertekan berada dlm jem tanpa roti...tp syukur alhamdulillah bkn aku yg drive..ahaks

Yin Hasni said...

Jd mcm MIL sy bwk bekal ke mana shj...lg2 klu jln area KL...