Saturday, December 20, 2008

tumbang



:Cute_Panda_10:

3 ari lepas....angin kuat betoi....
tambah2 waktu awal pagi......
pagi tu...waktu aku trun kat parking....
perh...aku nampak kejadian ini...
tersirap darah aku wehh....
sbb mlm tadik...(sblm kuwar g mkn)
mmg aku parking keta kat sitew....
perhhh........ngeri weh klu jd apa2 kat keta aku...
itu aje lah keta yg aku ada...
tiada 2 apatah lagik 3....


tingat aku kejadian ngeri 4 taun lepas...
waktu d parking ini lah kereta satria aku d langgar lari
takde angin...takde ribut....ada org ketuk pintu rumah
bgtau kata keta aku kena langgar....
hairan bin ti ajaib.....xkan kat parking pun bleh xcident?
apa dosa keta aku tuh?.....rupa2nya ada budak tunjuk pandai teror
nk kuwarkan keta mak dia...(keta dia ngadap keta aku)
penyudahnya..dia randuk keta aku...
korang nampak pagar kunin kat gambo atas tu kan?...
hah...kiranya masa budak tu langgar keta aku....panggar tu jd mcm gambo
kat atas tu lah...keta aku lebih separuh dh keluar dr kawasan
klu x sbb tersangkut (sbb lowered skit)...
mmg seketui jatuh kat bukit bwh tuh....xleh aku bayangkan keadaan tuh...
penyudahnya....3 4 bulan keta masuk bengkel...
dan akhirnya bila siap...aku jual keta tu sbb truma....





OH HATI--> mujur x kena mana2 keta...katanya pokok tu jatuh in between 2 buah keta..
kena sipi2 jerk....syukurrr
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

pusat said...

dah tu budak tu bayar tak pampasan....

rynas said...

ehhh ngerinyer kalau kena kete ko...kalau bencana alam insuran tk coverkn? selamat....

benludin said...

senang la nak petik buah kelapa

Hanisda said...

seb baik x parking sitew

INTAN said...

pusat--> x bayo..claim insurans lew...tp sampai sudah budak tu..termasuk mak apak dia x mintak maaf...buat mcm takde apa yg blaku pun...keji!

ct--> syukur alhamdulillah...lega aku...

benludin--> mmg ye...incik hubby sempat mencopek sebijik dua..ngeh2...

ainal--> tu la....byukur betoi kuwar mlm tu wpun tgh ujan...huhu

pusat said...

wah... dema betul betul mempamerkan jati bangsa melayu terkini... tahniah pada dema tu... pusat respek.. kalau kete pusat kena memang ade kesan kasut kat pusat anak dia... good good....

@LiYaNNuaR said...

pago konen??? fobia, ok... hohoho...

kuat btoi anginnn... jejaga wehhh... skrg ni beranginnn sesaja...