Sunday, December 7, 2008

hati2 d jln raya



aku rasa...ni entry aku yg terakhir utk ari ini....(sehingga ari selasa ye)...
skrg aku sdg menunggu ke'berangkatan pulang
incik hubby dr tempat kerja....lambat lagik...
dia sampai sekitar kui 8 mlm gitew....
tp sblm dia sampai...segala menda yg berkaitan harus aku sattle kan




meh nk wat checklist japs....

  1. baju2 dlm mesin harus d sattle kan..
  2. kemas baju anak2
  3. kemas baju mak n apak anak2
  4. jgn lupa ubat2an anak2
  5. susu
  6. pempers dh abis..nti drop kat kedai beli baru
  7. jgn lupa bwk kemera gan charge dia sekali..
  8. ada lagik ke?.........erkkkkk




aku nak balik kg...balik TELUK INTAN utk hari raya...
korang x balik kg ke?....(ayat provoks)
x lama....selasa aku balik le sini balik...
tp x kisah le..janji aku balik kg....





utk korang....kwn2 d sini yg x jemu mengunjungi blog aku ni (ada ke?)
aku nk ambik kesempatan ni utk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...MAAF ATAS SEGALA KETERLANJURAN KATA DAN PERBUATAN



OH HATI --> pandu cermat jiwa selamat ok!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

@LiYaNNuaR said...

balik esok... setelah che'aben selesai keje melapah segala... ala... takat Batu Gajah tak heran sgt nak balik pun... hari2 balik kg... muahahaha... anyway... selamat braya, yek... hati2 di jalanraya... tata!!

INTAN said...

ooo...ko x jauh....batu gajah kg sapa?...dh lama aku x g batu gajah...klu x harus aku singgah kg ko..hahhaha


hati2 gak tuk ko...!!

@LiYaNNuaR said...

belah che'aben ler... belah mak.. di Manjoi sana... kami saling dekat-mendekati gitu... ahaks... marilah singgah...

Boo-lah said...

tak payah balik kampung.. dah memang dok kampung.. lagi best..! haha..

Yin Hasni said...

Xbalik pun sbb MIL dtg dr KL raya kat sini...pulse hubby ku itew ada kelas selasa ni xleh nk ponteng ngajor bdk2 dia...Selamat Aidiladha...selamat jln dan selamat pulang..nnt

pjan said...

rasa baru semalam aku ngendeng sini baca..tup tap punye byk dia update..ekek


Selamat Hari Raya tok ko gak...Kem salam org TI serta seangkatan dgnnyer!!!

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

slmt hari raya aidul adha..harini masih cuti lg..esok mula keje ..malassssnya.

Mak Su said...

aik? tadi dah komen dah... ilang ker? dah lupa nak ckp apa.... :(

intan said...

liya --> ada rasa dengki skit kat ko sbb kg ko gan che aben berdekatan..ahaks...

boolah--> x siok le...x dpt menghayati lirik lagu BALIK KAMPUNG..ooo balik kg..ooo balik kg...hehe

yin--> xper..raya aji jerk....aku biasa raya posa pun kerja...hehe...

pjan--> ko lambat pesan..aku x sempat sampaikan salam pd org kg..ngeh ngeh

kak ita --> sy pun keje esok..perh....berakor buntut

maksu --> aloh aloh..ilang ye...sy tau mak su nk ucap slamat ari raya...xpun nk kasi duit raya...ahaks

pjan said...

pesal nama aku tak terkeluar lagi dlm senarai top komentor ko...hahah akan lebih kerap menulis kelak supaya aku mendapat hadiah berupa kereta sebijik...wakaka

INTAN said...

wakkakaka....terus mengomen....nanti sure nama ko dgn megahnya ada d situ...kereta sejibik?...boleh aje...akn aku ambil keta koleksi anak2 aku..hahaha

benludin said...

sebelum bertolak blk kg.,jgn lupa pi ngadap mesin ATM..hehe

INTAN said...

benludin--> yg tu mmg sohih..kewajipan gitew..hehe