Thursday, December 25, 2008

mcm tu la anak MAMA

@upin02

dulu2..kita slalu rasa...dpt anak pempuan 1st ni
satu advantage ...esok bila dh bleh d harap...
bleh le rileks skit kan...bleh suh wat itew dan ini...
tambah2 keje2 pempuan ni....nak2 dpt lak MAMA
x berapa nk rajin mcm aku.....kan...!!


@kakros02

tp hakikatnya...x kisah le laki ke pempuan...
(ayat jaki org yg mempunyai 2 org anak laki..ngeh2)
didikan awal tu dh kena start dr kecik lagik...
ajar dwang utk membantu seawal umur mereka lagik...
bunyi mcm keji skit ar kan...
xkan budak2 nk suh buat itew dan ini...
aku x tau le korang...tp klu daku ni...dah mcm jatuh hukum HARUS gitew...
setakat nk suh dwang mandi sndiri...bukak baju..letak baju dlm baldi..
berus gg sendiri...letak pingan mkn dlm singki...bukak tv...ambil bantal...
picit kepala aku...ambik handphone....erkk....tuang air masak sndiri...ambik penyapu..
kemas mainan sndiri...LO kan laptop...erkkk...apa lagik ekk....dan lain2 la pendek kata...
xkan keji sgt kan?...OK le tuh....bila dwang bleh buat keje sndiri..
senang le aku nk goyang2 kaki depan laptop ni...ngeh2




@fizi01

baru2 ni..aku saja la...main2 gan ilhan...suh dia buatkan susu adik..
masa tu..aku duk layan TV...
sekali aku tgok...dia angkat kerusi kecik...dah ada depan singki..
duk basuh botoi susu adik...
harus la aku kagum kan...perasaan bergaul2 gitew...
bangga pun ada....dlm ati tertanya2..."anak sapa la tuh"






OH HATI--> tgu lagi 2 3 taun..baru MAMA suh betoi2 ko buat susu adik ye...!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

Ted Baker said...

Ajin nyeeeeeee anak cape nihh!

INTAN said...

ted--> anak org yg x berapa rajin...hahha

pusat said...

brapa no phone teledera ek....

(memang pusat tampan... sebab tu selalu komen kat sini... ekekek)

INTAN said...

pusat--> ko keji tu...hehe..tu pun nk tipon teledera...



(ko mmg tampan....spesis hampir pupus bak kata liya)

@LiYaNNuaR said...

pehnih... dpt2 le baby gal... syok nengok Ilhan... dah bole harap dah anak truna ko tuh... syabassss utk dia...

psssssssssst... laki pempuan tak kira... janjikkk ado... huhuhu...

Tie said...

Eloklah ajar anak kecik2 lagi buat kerja... Kalau asyik dibiar main, takut jadi lazy mcm setengah2 orang tu...

aidaroha said...

bg sy, tak kira la anak laki ke pompuan mesti diajar utk buat kerja dirumah.. diajar berdikari dan tolong menolong gitu... baru tk letih kita dikemudian hari... ehheh

~wAniE~ said...

ishhh best nyer dpt ank yg blh bantu kite..
comel la ilhan wat susu tu..
laen kali akk suh die masak..
msti die masak pnye..hehehe

pjan said...

lagi 2,3 thn nak soh buatkan susu, sah2 ada adik baru!!!


sama la anak2 aku semua kena soh buat sendiri..anak dara woi, malas2 kalu, aku bebel je...izzaty yg nak masuk 2thn tu pun pandai hantar pinggan sendiri masuk sinki....

INTAN said...

liya--> td aku doa mulut ko x masin...tp kali ni aku doa mult ko masin..aminnn!!!

kak tie--> betoi....kena ajar..klu x...susah le mak dia nk bersenang2 nanti..heheh

aidaroha--> aku setuju 200% kata2 ko tuh

wanie--> mak aih...ko lagik keji..sampai suh masak

pjan--> hahah...mesti la ada adik baru..mana ckup 2 olang je aset...hahhaha