Sunday, December 7, 2008

yok....Toy R Us.. Yok!!







:P

sapa penah pegi Toy R Us...angkat key board?
wwahhh....ramai gak eh....hehehe.....
jumaat lepas adalah kunjungan rasmi aku ke sini....
sblm ni...aku just lalu lalang je...
aku x penah masuk dan lihat secara mendalam....




:yes:

ari jumaat tu..jemaah menemani aida
yg hendak mencari sesuatu utk anak sedara dia......so...dpt le aku mencuci mata....
untung budak2 jaman skrg ek.....
banyak mainan...mcm2 bentuk...
dah rupa menda real aku tgok....
x mcm jaman kita2 masa kecik dulu...
aku x pasti le korang....tp aku dulu
klu nk main anak patung.....aku anyam rambutnya
dgn daun pisang.....guna jarum atau pin...
haluskan kecik2...pastu gulung2....buh kat dlm botol
elok2nya botol sos le sbb kaler putih...
so..anak patung kita jd putih...
klu nk segak lagik..semat le bunga ke...buat dendan ka...
aku rasa ckup kreatif jaman kanak2 aku...



:D

tp..jaman dh berubah...manusia dh maju...
ada duit je...jalannnnnnnn......
xde duit pun..terpaksa adakan utk anak2..
sbb kesian kat diorg....



:what:

tp aku bersyukur.....setakat ni aku x penah lagi
membeli brg2 mainan tuk 2 org anak aku kat sini...
maksud aku..kat Toy R Us ni...sbb aku x mampu...
sbb tu aku x penah bwk diorg ke sini...
klu melintas pun...aku pastikan tumpuan diorg x terarah kesini...
x perlu lah kot....harganya mahal sgt....



:pusing:

tp..tidak bermakna aku tak penah membeli mainan utk diorg...
biasanya..kat pasar mlm je...jadik le...
tu je yg aku mampu....
beli mahal2 pun..diorg melasak kejap je..
pastu udah OKU mainan tu...
x ke rugi.......




:tekejut:

tp...tuk yg berkemampuan....beli lah kan.....
korang nak yg terbaik tuk anak2 korang...
x kisah la....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: