Sunday, November 23, 2008

no baru

:bofu_21:

aku ni mmg jenis setia pd yg satu....ehehe (mari ketawa beramai2)
kenapa aku begitu riak membuat kenyataan sebegini...
ironi mukadimah d atas adalah begini....


:bofu_48:

sudah lebih 8 taun aku menggunakan no tipon skrg....
no ni asalnya...incik hubby yg punya....(waktu tu dia hanya seorang kekasih ati ye)
dia kasi HP bersama no nya sekali...
pekej gitew......
masa tu..mmg aku sengkek...baru grad....keje pun x tentu hala...
dh tu.....memandangkan aku guna prepaid
dan pd ketika itu penggunaanya baru nak berjinak2 gitew....
aku kena spend kira2 RM100 kalau nk mgunakan perkhidmatanya...
RM50 utk network nya (bg memastikan line idup)
manakala RM50 lagi utk kredit penggunaan....
mana le aku ada duit sebanyak tu....
jadiknya...aku renew network je.....just pastikan line idup...
pastikan org leh kol aku...tp aku tetap xleh kol org....koh3....


:bofu_10:

jadi...aku sgt sayang no skrg...tidak pernah tergoda dgn pelan2 baru
mcm2 cara nk tarik perhatian pengguna...
tp aku dono je...sbb aku malas....
no ni.....dh lama aku guna...
kwn2 dr se kampus pun ramai yg tahu....
so....aku x penah ada niat nk tukar pd no yg lain....


:bofu_17:

selasa lepas...ada segerombolan manusia dtg...
nak wat promosi....
pelan ni...utk staf U** (tempat keje aku) saja...
kalau register...n commit (kena commit sebenarnya) utk 2 tahun...
akn dpt free HP (leh pilih antara sony ericson gan nokia)....
free kol utk sesama pengguna pelan ni....
commitment RM50 sebulan (secara billing)
ada bebarapa benefit lain yg menyebabkan aku tingin nk mcuba....
jadi, aku sign in....diorg bodek supaya aku tfere no skrg (dgn mengekalkan keseluruhan no)
kpd no lain...tp aku x berminat...aku mintak no yg baru....


:bofu_14:

maka, lepas ni..aku akan ada 2 no, berserta 2 HP.....mcm gedik skit bunyi nya......




:bofu_46:

See...tu free gift yg aku dpt...berserta sim card yg baru....HP insyaallah minggu depan....




OH HATI --> incik hubby marah aku x ambik sub-line tuk dia.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: