Wednesday, November 19, 2008

doa aku...

hari ni...hari terakhir CC aku En Sabaruddin Tukang kasut (bkn nama sebenar ye) bertugas...sblm bercuti Haji selama 44 ari...bermaksud....beliau hanya akan bekerja semua pd tahun hadapan.....aku rasa amat dengki

:51:
pertamanya..kerana beliau telah menerima seruan dan panggilan HAJI....
dlm ati aku terdetik....entah bila seruan tu akan sampai kepada aku...
aku harap...aku tidak perlu menunggu lama.......

keduanya..aku dengki pd beliau sbb x perlu memikirkan tentang kerja selama 44 ari...
satu tempoh yg panjang.....


:41:

aku dgn juah nya telah mewar2kan kpd staf2 aku....yg taun dpn juga aku akan bercuti panjang...
aku letih utk memikirkan tentang kerja dan memerlukan rehat dlm jangka masa tertentu....
mereka membuat pelbagai spekulasi......ada yg bertanya..."puan nak g haji ke taun depan?"
aku harap mulut dia masin (wpun ketika itu tidak makan garam)....aku jawap pertanyaan itu dengan ayat sebegini "cuti haji 44 ari...saya nk cuti lebih dr itu...60 ari......" mula memberikan clue......mereka tertanya2.....mungkin menyimpan rasa dengki......"saya nak cuti beranak..."

:43:

balik kepada topik perbualan asal....aku nak doa kan agar En.Sabaruddin tukang kasut supaya selamat pergi dan selamat kembali...semoga mendapat haji yg mabrur (aku rasa mcm salah ejaan la) aku sempat juga berpesan tadi agar dia mendoakan yg terbaik utk aku....aminnnnn



OH HATI --> ada kisah lain yg ingin aku tulis....tp aku x mampu....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: