Sunday, November 2, 2008

gift dr liyan


Liyan ke Tlk Intan beberapa minggu lepas......dia kasi gift ni tuk semua kwn2 se'blog'an...thanks liyan......rindu betoi aku gan kampung halaman aku tuh


OH HATI ---> tempat deting jaman dulu
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR said...

kalo balik kg... buleh kita jompa kat situ... biar dia jadik saksi pjompaan kita... ha ha ha...

anyway.. thanks... sudi tempek ole2 condong nih... wakakaka

INTAN said...

aku sebenonya baru je sampai dr kg ptg tadik..heheh...tp x kuwar pekan TI la....

anyway...ko org TI ke?