Friday, November 21, 2008

hip hip horey

aku masih d opis...
sorakan horey itu bkn bermakna aku gumbira
sbb masih berada d opis...
tidak....nehiii...
aku tidak secekal itu.....
sorakan itu membawa erti...
satu gader family akan berlaku...
sebentar lagik...
bila incik hubby sampai ke opis...
kami akan bertolak ke PB...
ambik mak kat sana...
esok ada kenduri kat umah abang...
kat tepen nun....
ramai adik badik yg balik dgar citer
termasuk abg chik n kak teh dr klang n banting...
aku gumbira...
aku suka...AMATTTTT......

hip hip horey....

atas dasar yg sama....
aku xkan mengupdate apa2 entry
sepanjang aku d tepen......

tolong jaga blog aku ni ye...
utk tetamu2 yg menyinggah.....

daaaaaaaaaaaa




OH HATI ---> suka suka suka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: