Friday, November 28, 2008

pesta hoki...

@gigitserius....aku x tau langsung ari ni bermulanya pesta hoki...
dasat x aku? @rajuk...nampak sgt aku x prihatin kan?...
menda dlm kampus....menda hebat ....penah masuk malaysian book of record lak tuh...@garu
tp aku langsung x tahu, sila marahkan aku sbb x prihatin dan x mengikuti perkembangan semasa @sederhana


mujur tiap2 pagi masuk masuk kot entrance Gelugor...klu x..sohih aku masih x tahu kejadian
ini sdg berlaku...@siul ....


hoki antara sukan yg aku minat...yg lebih penting...aku boleh dan mampu bermain..@tepuktangan
penah wakil sekolah dan daerah....standet le aku kan...u name it...sukan apa....majoriti aku boleh main...@sengihnampakgigi ..bkn amongan kosong...kiranya..klu bg aku kayu hoki..insyaallah...aku xkan pukul bola
ke kaki org....@kenyit





dr luah jalan.....patut le jln masuk jem tiba2....heran aku asalnya @soal
rupanya...berderet bus.....pesta hoki ni penah masuk record
sbb menghimpunkan team teramai ye.........dr sekolah rendah, menengah...sampai dewasa @hensem
hebat kan.....?....serata malaysia tau penyertaannya...@adil




tiba2 aku teringat jaman dulu kala...time aku aktif bsukan....@sembah rindunya rasa detik tu..
sejak kurang bsukan ni....perut pun makin boroi aku rasa (xyah rasa2..
mmg boroi..sekali imbas mcm budak kecacingan gitew) @tensyen (ni alasan ke apa ni?)



kpd team yg bertanding....GOOD LUCK ye...@sederhana jgn bentes kaki org....
jgn juga pukul keting org......bsukan dgn penuh semangat kesukanan..OK? @gatai
janjiiii...!!!! @peluk





OH HATI --> anak sedara aku sepatutnya ada ni...tp sdg cuti sbb baru barkhatan..ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: