Sunday, November 23, 2008

mari gunting rambut lagik

:malu:

anak bujang sulong aku...mempunyai tekstur rambut yg agak...errkkk...
aku x tau nk pilih ayat yg sesuai...
tiba2 perbendaharaan kata aku jadi kurang variasi utk menggambarkannya...
maklum le....anak aku weh.....koh2....


:haha:

rambut dia...mmg mcm aku....keras kejung gitew......wakkaka...
aku ni x salah la...bkn apa...
mak kata...masa kecik dia x cukur rambut aku....
konon2nya....nazar la....
sejak itu, aku seakan2 menggunakan alasan itu
utk menyedapkan ati...
bila memandang d hadapan cermin...
dan mula tertanya2....tentang rambut aku...


:haha:

ok...berbalik ke kisah ILHAN...anak bujang sulong ku...
rambut dia...WAJIB (klu x wat dh rasa mc dosa weh...)
d potong setiap bulan....jiwa tidak...agak ganjil rupa paras dia...
seakan2 kepala lebih besar dr badan....
utk tidak mengetawakan situasi itu...
aku akan memastikan rambut dia sentiasa d potong kemas....




:pusing:

sebagai 'jantan macho' dia mmg suka amat jika d bawa ke kedai gunting rambut....dan jadi kebiasaan sejak berusia beberapa bulan...syukur dia x penah mendatangkan malu pd aku....cthnya tiba2 mengelupor ke bila nk d potong rambut.....itu tidak pernah berlaku selama ini...

cuba perhatikan rambut dua yg keras..belah pun takde...hahah...senang nk urus....xyah sikat rambut pun....








OH HATI ---> mcm tu la anak mama
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

@LiYaNNuaR said...

lelaki sonangg... takyah nak tocang2, riben2, dandan bagaiii... hikhikhik...

INTAN said...

mmg ye....tambah2 dpt mama pemalas mcm aku ni....mmg senang idup...har har har

Aidaroha a.k.a Haida said...

sama ngan anak jantan saya ni.. haidir. cukur rambut masa baby tu ayah dia buat sendiri. pastu gunting rambut kt kedai gunting.. now takde masalah.. perangai yg pelik2 bila gunting rambut.. bak ko kata tu memang tkde la

INTAN said...

tu la...dua2 hero aku ni...pantang dgar potong rambut..gedik2 suka

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

anak kak ita yang no2 pun rambut keras kejong macam tu. kena potong selalu, tak sampai sebulan dah kena potong lagi..pergi sekolah pakai gel pun tk mau tumbang rambutnya..sian dia

INTAN said...

kak ita...ada geng rupanya anak kita ni..hehe..idak le dia rendah diri beno