Monday, November 24, 2008

takde niat jahat..

:girl_9:

pertamanya..aku nak tegaskan...aku xde niat jahat yg terselindung.....
cuma rasa ingin BERKONGSI.....sharing kan caring....hehhee...


:girl_7:

tadi..aku masuk forum yg biasa aku masuk.....sat sat tadik je.....sambil2 aku baca
satu topik kat 1 segmen......tajuk dia ANDA PERNAH DENGAR NAMA PELIK2?
berikut adalah petikan yg aku ambik terus dr sana ye...


:girl_4:

1) masa belajar dulu ada sorang nie nama dia titiwangsa.. panggil dia titi.. tapi genius gilos.. adiknya pula bernama samudera.. kot..dengar dengarnya la

2) name sorang mamat indon..PETIR...
dulu dia keje dgn abah..skarang dah balik indon kot..

3) waktu matrikulasi dulu, ada member nama Yossie Oktora.. dah lama tak jumpa dia.. rindu sungguh..

4) tuan nipis bt tuan bulan

5) ada sedara jauh2 kat negori nama adik-beradik Indah Kasa.. Molek Sutera..
masa belajar ada member sarawak nama Kerbau, panggil Kerb..

6) haha saya nie setiap hari sekali mesti dpt customer nama pelik2

1. mat judi
2. lim bah bee
3. kliwon
4 meninggal

7) org sarawak...baik sgt org nyer..dia beli polisi ngan hakuuu...tp tang nama tu yg addduuusss....En Rimau Anak Naga....hahhh...amik kau....bebudak lain yg dgr pon stop buat calling dengar phone binding dgn nama dia...!!!

8) saya kerja di koperasi...so ramai yg jdi ahli..
macam 2 ada nama yg pelik2

salah satu
-NORJANTINA
-MALAYSIA
-SAUDAGARDIN
-KAMEZ INCHUS
-BESTHO

9) Nama kawan masa kat UM - Ruji bin Ubi.
Sian dia kalau tulis nama nak booked waktu tutorial mesti ada org tambah makanan Ruji adalah UBI.
Tapi sekarang org penting kat kementerian. Kementerian apa lupa lak...


:girl_12:

kalau org2 berkenaan TERmasuk blog aku TERbaca nama diorg d paparkan d sini...aku nk susun jari siap2.....aku takde niat apa2....cuma...nama2 d atas mmg unik pd aku....




OH HATI ---> aku ada ke kwn2 nama unik ni ek?....x perasan lak......
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

Aida Alias said...

nak tergelak.. gelak la jugak akhirnya.. pelik kan nama2 tu.. kadang2 org tak caya.. tp memang ada nama pelik gitu..

nama2 pelik yg penah jumpa

pungut bin kutip
anak dagang
sahrifah Kedah Riah (ex gf kwn)

INTAN said...

aku pun nk mintak mahap siap2....aku mmg gelak sampai anak aku heran...wakkakka...amponnn...aku xleh tahan diri aku ni....aku manusia yg lemah...

untung ko aida ada kwn nama unik...aku mcm takde le...rugi2

Anonymous said...

mmm.. aku ada ramai gak kawan nama unik...antaranya yang ingat sekarang....

Kerbau
Susah bin senang
Bunga
Kuntum, melati,

Tak termasuk nama students pelik2...heee...

btw, aku ada forward kat email nko gambr ruji bin ubi.. hahaha

INTAN said...

uik...nama student ko tu mmg aku teringat lagik...tp xleh nk recall lak nama dia..wkakakak....

ko bio betik?..ada gambo dia ke?...hahahahha...

Rozita said...

kahkah gelak besor akak smpi meleles air mata..
setakat ni belum pernah ada pengalaman mcm ni..semua nama yg ku jumpa..okay belaka..

Aida Alias said...

teringin gak nak tgk camne rupa ruji bin ubi tu.. hehe jahat tul arr sy nih..

INTAN said...

kak ita...tu la...nk gelak mcm kesian..tp x gelak..mmg dh tergelak pun..hehe

aida...nti aku fwd gambo dia..hahah

KameZ InchuS said...

Memang Pelik & Unik, Lebih unik bila KameZ InchuS komen di sini.....