Sunday, November 30, 2008

hepi belated besday!!!

:trumpetturtle:

sebenonya....aku x tau akan ada supriseeee utk kak mery ari ni (jumaat sebenonya)...
semua nya aku tau last minit.....(rasanya planing pun last minit)
tp, malangnya ahli jemaah x ckup ...
hani x dpt joint sbb kena teman mat salleh lunch...
apa nk buat....menda kerja lebih penting kan....




:fallturtle:

aida tanya...nk kemana kita?....
TGI ke Victoria....?
dua2 tempat tu aku x biasa...
x penah jejak kaki seumur idup....
mungkin sbb tekak aku melayu tulen...
perut aku susah nk terima menda2 yg tiada belacan dan rempah ratus ni...
so..aku ckp kat aida..mana2 pun OK....
akhirnya..kami pilih TGI....
















:trumpetturtle:

berikut adalah menu2nya...menu kami bertiga...aku rasa lepas mkn
berat aku naik 3 kilo....x kehabisan aku...
perh...cheese nya sampai buat aku penin beb...
jgn jua tanya apa judul nya...
aku mmg ada masalah nk ingat nama2 mknan mcm ni...




:penyu:

aida meng'sms aku.....(pd waktu tgh mkn tu..harus kak mery curiga...)
aida tanya...dh sampai masa ke?..agak2 kak mery marah x?..
kot2 dia x suka d suprise kan sebegitu ruper nya...
aku balas...OK kot.....SEGERA...ahaks....
dan hasilnya...













:sitturtle:

tgok muka kak mery...muka terkojot x hingat tuh...hehe
klu aku pun...mau pengsan..bangun..pengsan n bangun....
hehe..aku x leh terima kejutan....
kih kih kih....mau x terkojot ye...tiba2 ada org menjerit2 kat belakang kita
siap bwk sepotong kek...hehehe.....



:standturtle:

apa2 pun...hepi belated besday ek kak mery.....moga panjang umur...
murah rejeki....cepat naik pangkat...
jgn risau...klu naik pangkat..diorg x suh opsyen epf lagik..kih kih kih.....






OH HATI --> korang jgn aprilpool kan aku sudah besday aku esok..koh3
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

1 comments:

rynas said...

happy belated besday kak Merry..mg panjang umur murah rejeki amin...Tan apa yg surprise sabtu td tak update pung ngehngeh..ngeh..sibuk jer aku ni no....ahaks..