Tuesday, November 25, 2008

minta maaf

:fastsnail:

maaf ke korang...dulu aku penah janji..
nk tempek video aku berpoco-poco...
udah aku toray banyak kali meng upload nya d sini..
bertungkus lumus...
kuwar peluh jantan tina semua...
tp masih gagal....
x dapek le aku tunjuk betapa gedik dan keberet nya aku ketika itu...


:walkturtle2:

tp utk tidak menghampakan...aku taruh video ni...
lebih kurang gini le.....98% nya sama....
cuma aku rasa...minah2 dlm video ni jauh lebih gedik dr aku...
didorg dh merampas tahta kegedikan itu...huhu











OH HATI --> rugi le korang...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

Anonymous said...

huhuhu na tengok video.."no longer available"..huhuhu

Rozita said...

aik..macamana boleh kuar anonymous pulak???? tu komen kak ita tu..

Yin Hasni said...

hihihihi...blogspot ni sakat Kak Ita tu yg jd anonymous...
emmm nk tgk poco-poca ala Malaysia...mn sama ngan minah2 dlm video tu..

INTAN said...

x nampak ke kak ita?....klu kat opis sy mmg xleh view sbb Utube kena sekat.....klu kat umah nampak OK jerk....

YIN....step dia sama jerk...xde beza...cuma diorg gedik lebih skit je.....

aku dh cuma nk upload masa aku POCO2 tu...ntah kenapa x boleh2...geram betoi...sat aku suh tech aku tgok2kan sama...aku buta IT kot...hahaha

Aida Alias said...

seronok gak ye berpoco2 ni. dulu masa zaman jahiliahnya saya tu, asben tanya sy tau poco2 tak? sebab kwn dia cari guru nak wat poco2 kt klinik tpt dia buat krusus. sapastu baru ada hasrat nak tau camne poco2 tu hehe sebelum tu penah dengar je..