Monday, November 17, 2008

waaaaaaa...very long time no c mehh

:what:
perhhh....lama betoi aku x update d sini...
ada ssiapa buat seberang spekulasi x?...:pusing:
alkisah ketidakpeng'update'an aku bermula pd hari khamis
bila laptop aku d landa serangan 'abg T':pening:
kunjungan hormat abg T menyebabkan fungi laptop aku lumpuh serta merta
bukan sorang yg dtg...2 ekor lak tu....
hebat betoi penangan abg T ni (abg trojan je kwn2)
ari jumaat..kwn along tolong format balik....
tp memandangkan driver yg aku bg tu....window vista
sedangkan aku pakai XP (aku sebenonya kurang pemahaman skit menda2 IT ni...
sbb aku buta IT....:haha:) so internet connection xleh d install...
wah wah wah...mana bisa aku xde internet connection ye dak....
mau meroyan hesteria aku....
balik keje...terus g BJ.....suh cina kedai tolong install kan...
x pasai2 kena bayo RM15....:mati: sungguh cekik darah aku rasa.....

ingat kan mlm tu dh ok....bila balik scan balik...
perhhh....ada 34 ekor :pelik: lagik incik2 virus yg masih tinggal...
agak rungsing aku..xkan lepas format masih ada virusnya....
amboi..suka beno korang lepak kat sini ye....
pastu lak..ntah pekehei...aku xleh bertenet...
internet lak prob......merengkam je jiwa aku ni....:marah:
mlm tadi baru ok...tp line mmg mcm siput sedut skit...
ntah apa hal nya ntah le...
xpe...aku harus mengucapkan syukur...
jgn banyak ckp......janji dh ok..ckup la....:love:



OH HATI ---> 2 kali dh kena serang gan abg T

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

rynas said...

itu ler sebabnya blog ko ni sunyi benauuu...sebab aku hari2 buka kdg2 sehari dua tiga kali... aku buka blog aku maknanya aku buka blog ko juga ler...
pehhh ni update tau..tau..tau..tenkiu

INTAN said...

aku klu sunyi sepi tanpa berita tu...mesti something wrong somewhare...ahaks....

siap sedia utk membaca entry demi entry ye